کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فایرفون بازار را به آتش نکشید

خبرگزاری فارس , 6 مرداد 1393 ساعت 10:36

ایتنا- فایرفون علیرغم امکانات کاربردی، نتوانست تکان چندانی به بازار بدهد.




در حالی که شرکت آمازون امیدوار بود با عرضه گوشی‌های هوشمند فایرفون توجه مردم و کارشناسان را به خود جلب کند، در عمل چنین اتفاقی نیفتاده است.


به گزارش ایتنا از  فارس به نقل از رویترز، این گوشی اگر چه از قابلیت‌هایی مانند نمایش سه بعدی داده‌ها و اسکنر اشیا برخوردار است، اما هنوز نتوانسته در رقابت با آیفون اپل یا گالکسی اس ۵ شرکت سامسونگ جایگاهی قابل توجه برای خود دست و پا کند.

یکی از قابلیت‌های این گوشی که انتظار می‌رفت مورد توجه قرار بگیرد Dynamic Perspective است که در قالب آن چهار دوربین برای ردگیری حرکات صورت کاربر و شبیه سازی آن به طور سه بعدی در نظر گرفته شده است.

همچنین اگر کاربران دوربین این گوشی را به سمت یک شی واقعی بگیرند دوربین‌های گوشی آن را اسکن کرده و سپس کاربر را برای خرید مشابه آن به فروشگاه آنلاین آمازون هدایت می کنند.

این ویژگی ها اگر چه بسیار جالب به نظر می‌رسند، اما ظاهرا نتوانسته‌اند توجه کاربران را به خود جلب کنند و حتی برخی این امکانات را بیش از حد لوکس و غیرضروری تشخیص داده‌اند.

عرضه رسمی این گوشی از جمعه این هفته آغاز می شود و باید منتظر ماند و دید بازار تا چه حد از آن استقبال می‌کند. قیمت این گوشی ۶۴۹ دلار است و افرادی که آن را برای استفاده از شبکه اپراتوری AT&T خریداری کنند تنها باید ۲۰۰ دلار پرداخت کنند.


کد مطلب: 31589

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31589/فایرفون-بازار-آتش-نکشید

ايتنا
  https://www.itna.ir