۰
plusresetminus
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸

راننده مترو در مکزیک به علت بازی کردن با تبلت اخراج شد

ایتنا- یک راننده مترو در مکزیک که با بی‌مسئولیتی خود جان مسافرین را به خطر انداخته بود، به علت استفاده از تبلت در هنگام راندن مترو اخراج شد.
راننده مترو در مکزیک به علت بازی کردن با تبلت اخراج شد


یک راننده مترو در مکزیک که با بی‌مسئولیتی خود جان مسافرین را به خطر انداخته بود، به علت استفاده از تبلت در هنگام راندن مترو اخراج شد.


به گزارش ایتنا این راننده در حالی‌که مشغول بازی فارم ویل بود توسط یکی از مسافرین غافلگیر شد.
البته راننده متوجه تحت نظر بودنش نشد ولی مسافر قطار موفق شد از پنجره مابین کابین راننده و محل حضور مسافرین از این حرکت خطرناک راننده فیلمبرداری نماید و فیلم گرفته‌شده را بر روی شبکه یوتیوب قرار بدهد.


پیش از این نیز در هنگ‌کنگ اتفاقی مشابه رخ‌داده بود که در نهایت به اخراج راننده منجر شده بود و در این مورد نیز مسئولان متروی مکزیکوسیتی با متهم کردن این حرکت، اقدام به اخراج راننده خاطی کردند.
ولی مسافری که این فیلم را گرفته است معتقد است که زندگی افراد در دست آدم‌های بی‌مسئولیتی ازاین‌دست قرار بگیرد و اگر مسافران متوجه این‌گونه اقدامات نشوند آنگاه چه کسی برای گزارش آنها اقدام خواهد نمود؟

مشکلات فرهنگی در استفاده از ابزارهای دیجیتال به یک مورد مهم تبدیل شده است و نهادهای مختلف در سطح اروپا و آمریکا قصد دارند تا با اتخاذ تصمیمات جدی‌تر و تصویب قوانین خاص برای این‌گونه از موارد، برای کنترل شرایط و جلوگیری از رخ دادن مواردی این‌چنینی جلوگیری کنند.
 
کد مطلب: 31520
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام