۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸

انتقاد مدیر بلک بری از امنیت اندروید

ایتنا- مدیرعامل بلک‌بری می‌گوید: شرم بر تو اندروید! فقط بلک‌بری می‌تواند امنیت را برای مشاغل بوجود آورد.
انتقاد مدیر بلک بری از امنیت اندروید


اگر چه گوگل اعلام کرده که قصد دارد با افزودن قابلیت موسوم به Knox به امنیت سیستم عامل اندروید بیفزاید، اما جان چن مدیر عامل بلک بری این اقدام را ناکافی می‌داند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از آندروید هدلاینز، جان چن که شرکت تحت مدیریت وی یکی از رقبای گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود، این اقدام را شروعی خوب ولی ناکافی دانسته است.

وی با بیان عبارت " شرم بر تو باد آندروید"، اضافه کرده که تنها بلاک بری می تواند امنیت را برای صاحبان مشاغل و گروه های حرفه ای حساس به امنیت به ارمغان آورد.

مدیر عامل بلک بری با اشاره به اینکه قابلیت KNOX از مدتی قبل به گوشی‌های سامسونگ اضافه شده، اما تنها دو میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند به این مساله هم اشاره کرده که دهها میلیون نفر از صاحبان مشاغل از گوشی های ایمن بلک‌بری استفاده می‌کنند و بابت امنیت آن اظهار نگرانی نمی‌کنند.

وی در مورد آینده KNOX نیز اظهار بدبینی کرد، زیرا به گفته وی این بنایی است که بر روی یک پایه ناایمن استوار شده، اما در مقابل معماری بلک بری در تمامی لایه ها از امنیت کافی برخوردار است.

البته برخی کارشناسان مستقل معتقدند این اظهارات بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه امنیت بلاک‌بری در حد بسیار عالی است و نه امنیت گوشی های آندروید در حد ادعا شده نامناسب است.
کد مطلب: 31313
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام