۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۷

نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۴ برگزار می‌شود

ایتنا - تاریخ دقیق آغاز مراحل جانمائی و ثبت نام قطعی از متقاضیان مشارکت نیز به زودی از طریق سایت رسمی این نمایشگاه و ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۴ برگزار می‌شود


نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۴ از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد گردید.


به گزارش ایتنا فراخوان و آغاز مراحل ثبت نام متقاضیان مشارکت بخش داخلی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی - ایران تله کام ۲۰۱۴ به زودی آغاز خواهد گردید.
از کلیه متقاضیان مشارکت تقاضا می‌گردد تا نامه درخواست کتبی خود را در سربرگ شرکت با معرفی نماینده ثابت تام‌الاختیار مسئول ثبت نام و حتما" با ذکر آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن همراه و قید گروه کالائی شرکت متقاضی، جهت ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه، تا قبل از شروع جانمایـی به ستاد برگزاری ارائه نمایند.
تاریخ دقیق آغاز مراحل جانمائی و ثبت نام قطعی از متقاضیان مشارکت نیز به زودی از طریق سایت رسمی این نمایشگاه و ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.


علاقه‌مندان درصورت نیــــــــــاز به کسب اطلاعات بیشتر همچنین می‌توانند از طریق شماره تلفن‌ها و یا فاکس با ستاد برگزاری نمایشگاه بشرح زیر تماس حاصل فرمایند.

تلفـن(بخش اداری-ثبت نام) : ۳۶-۸۸۲۰۵۷۳۵
تلفن(بخش مالی) : ۸۸۷۸۶۶۹۰
فـاکس: ۸۸۷۸۶۶۸۹
پست الکترونیک palarsamaneh@gmail.com
 
کد مطلب: 31276
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام