۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲

مدیر سامسونگ: مردم دیگر فریب اپل را نمی‌خورند!

ایتنا - از این صحبت می‌توان نتیجه گرفت که احتمال کاربران تاکنون ذکاوت چندانی نداشته‌اند و اپل با استفاده از همین مسئله توانسته است محصولات خود را به مردم غالب کند.
مدیر سامسونگ: مردم دیگر فریب اپل را نمی‌خورند!


منطق همه آن چیزی نیست که به‌کمک آن بتوان یک فرد را برای انجام کاری متقاعد کرد و انسان امروز با پیچیدگی‌های نوع زندگی موارد دیگری را هم مدنظر قرار می‌دهد تا تصمیم خود را برای انجام یک کار یا خرید یک محصول اتخاذ کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، یکی از مدیران ارشد سامسونگ بر این باور است که نوع سلیقه و رفتار مردم طی چند سال گذشته عوض شده است.
او معتقد است که رفتار مردم در حال تغییر با شرایط دیگر است و در این راستا مهندسان با یک بخش تاریک از زندگی روبرو هستند که قدم گذاشتن در آن کار خطرناکی به‌نظر می‌رسد.

"جائه شین"(Jae Shin) مدیر گروه امنیت موبایلی Knox بر این باور است که مردم این دوره تمایل دارند ابزارهایی را تصاحب کنند که اصطلاحا از "فوت و فن" آن آگاهی دارند و مطمئن هستند که این ابزار نیاز آنها را پاسخ می‌دهد.


اگر این نظریه را در دنیای مهندسی و رایانه مورد استفاده قرار دهیم، به این نتیجه خواهیم رسید که نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی همراه باید به گونه متفاوت تولید شوند تا مورد استقبال کاربران جهانی قرار گیرند.

شین این صحبت‌ها را در جریان سخنرانی خود در کنفرانس Business Discovery Day لندن مطرح کرد و اظهار داشت: «کاربران این عصر هوشمندتر شده‌اند و این روزها حجم گسترده‌ای از اطلاعات در اختیار آنها است که باعث می‌شود آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند.»

این اطلاعات اگرچه مزایای فراوانی دارند، اما در برخی موارد می‌توانند مشکل‌آفرین باشند و باعث شوند برخی شرکت‌ها محصولات خود را با دشواری‌های بیشتر به مردم ثابت کنند.


در حالی که از هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود ساعت مچی iWatch اپل در آینده نزدیک روانه بازار شود، شین توضیح داد: «ممکن است که این محصول در ابتدا به یک برند در دنیای ساعت‌های هوشمند تبدیل شود. اما من معتقدم که کاربران امروزی فوت و فن استفاده از ابزار را یاد گرفته‌اند و این منبع اطلاعاتی باعث شده است تا هوشمندتر تصمیم بگیرند و از چنین محصولی استقبال گسترده‌ نکنند.»

از این صحبت می‌توان نتیجه گرفت که احتمال کاربران تاکنون ذکاوت چندانی نداشته‌اند و اپل با استفاده از همین مسئله توانسته است محصولات خود را به مردم قالب کند.

شین طی سخنرانی خود بر این مسئله تاکید داشت که دستگا‌ه‌های ساخت شرکت اپل تنها محصولاتی نیستند که می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند و بنابراین کاربران نه تنها به صورت انحصاری به این برند فکر نمی‌کنند، بلکه فریب ظاهر آن را هم نمی‌خورند.

کد مطلب: 31178
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
کاربرای اپل آدمهای حرفه ای نیستند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام