کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ال‌جی کیت توسعه نرم‌افزاری تلوزیون‌های اسمارت پلاس را عرضه می‌کند

7 تير 1393 ساعت 17:26

ایتنا - کیت توسعه نرم‌افزاری که مشتاقانه منتظرش بودیم به همراه وب‌سایتی جدید از گسترش برنامه‌های کاربردی برای تلوزیون‌های webOS ال‌جی پشتیبانی می‌کنند.




ال‌جی الکترونیکس‌(ال‌جی) از کیت توسعه نرم‌افزاری خود پرده‌برداری کرد تا برنامه‌نویسان بتوانند برای تلوزیون‌های هوشمند ال‌جی برنامه‌های کاربردی جدید را با راحتی و کارائی بیشتری بسازند.


به گزارش ایتنا وب‌سایت جدید http://developer.lge.com/webOSTV توأم با عرضه کیت برای برنامه‌نویسان راه‌اندازی شده تا بتوانند به تمام اطلاعات مورد نیاز خود برای ساخت برنامه‌های کاربردی با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند.

کیت توسعه نرم‌افزاری ال‌جی روند ساخت برنامه‌‌های کاربردی منطبق با تلوزیون‌های هوشمند ال‌جی را برای برنامه نویسان ساده‌تر کرده است.

با امولاتور (برابرساز)تلوزیون هوشمند، برنامه‌نویسان می‌توانند تجربه مجازی تلوزیون webOS را روی کامپیوتر شخصی پیاده کنند.
این کیت از یک رابط کاربری سازگار با برنامه‌نویس بهره می‌برد و با فناوری‌های استاندارد وب شامل HTML5 ، CSS و جاوااسکریپت همخوانی دارد.

این وب‌سایت جدید شامل اسناد مربوط به فناوری، راهکارهای برنامه‌نویسی، نمونه برنامه‌های کاربردی، راهنمای طراحی، پرسش‌های متداول و تالار گفت‌وگوی برنامه نویسان است.
به کمک راهنمای رابط برنامه نویسی نرم‌افزار(API) برنامه‌نویسان می‌توانند بدون طی روند طولانی آشنائی با برنامه و تقریبا خیلی سریع کار را شروع کنند.

برای کسانی که با webOS آشنائی چندانی ندارند نیز توضیحات گام به گام واضحی تهیه شده‌است.


مدیر ارشد فنی ال‌جی گفت: "یکی از دلایل اصلی انتخاب webOS به عنوان سیستم عامل تلوزیون‌های هوشمندمان، سابقه و منشاء آن به عنوان یک پلتفرم سازگار با برنامه‌نویسی است. فکر می‌کنیم که برای صاحبان پلتفرم‌ مانند ال‌جی، اهمیت فراوانی داشته باشد که به برنامه‌نویسان برای ساخت برنامه‌های کاربردی با تنوع بالا برای محصولات خود کمک کنند. در صنعتی که هیچگونه استاندارد مشخصی وجود ندارد، گسترش دادن روند تکمیلی تلوزیون‌های webOS اولویتی مهم برای ال‌جی است."
 


کد مطلب: 31140

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31140/ال-جی-کیت-توسعه-نرم-افزاری-تلوزیون-های-اسمارت-پلاس-عرضه-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir