۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸
با جابجایی 32 ترابایت اطلاعات در 10 روز نخست

جام جهانی فوتبال اینترنتی‌ترین اتفاق تاریخ لقب گرفت

ایتنا - شرکت مخابراتی Oi اعلام کرد در طول 10 روز نخست برگزاری مسابقات بیش از 152 هزار دستگاه در 12 استادیوم اصلی به شبکه Wi-Fi این شرکت متصل بوده‌اند.
جام جهانی فوتبال اینترنتی‌ترین اتفاق تاریخ لقب گرفت


کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که مسابقه نهایی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل اینترنتی‌ترین جام در تاریخ جهان بوده است و تعداد دستگاه‌های الکترونیکی متصل به اینترنت در آن از رکورد سال ۲۰۱۰ هم فراتر رفته است.


به گزارش ایتنا از  رایورز، شرکت مخابراتی Oi برزیلی اعلام کرد که از ابتدای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ تاکنون بیش از ۳۲ ترابیات اطلاعات رد و بدل شده است که و سازمان فیفا به تنهای ۲۰ هزار روزنامه‌نگار معرفی کرده است که هر کدام با دستگاه‌های الکترونیکی و موبایلی خود به صورت دایم به اینترنت متصل هستند تا گزارش‌های مربوط به این جام جهانی را ارسال کنند.

حجم اطلاعات منتقل شده در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ از مسابقات المپیک زمستانی Sochi و مسابقات Superbowl XLVIII هم بیشتر بوده است و رکوردی تازه در تاریخ محسوب می‌شود.

"خوزه کلاودیو موریرا گونزالس" مدیر فعالیت‌های مرکزی شرکت مخابراتی Oi گفت: «رکورد کانکت‌ترین جام جهانی تاریخ در حالی به ثبت رسیده است که شرکت‌های مخابراتی می‌کوشند بهترین خدمات را به دست مشترکان خود برسانند و پیش از این نیز تجربه‌های مشابه در اتفاقات ورزشی، بین‌المللی و سرگرمی صورت گرفته بود.»


شرکت مخابراتی Oi یکی از حامیان اصلی مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل محسوب می‌شود و برای برگزاری هرچه بهتر این بازها خدمات و ایستگاه‌های مخابراتی ویژه‌ای ارائه کرده است.
 
این شرکت پیش از آغاز مسابقات گستره شبکه Wi-Fi خود را تا چند برابر افزایش داد تا بر این اساس بیش از ۷۰۰ هزار مرکز دسترسی به سرویس Wi-Fi در سراسر برزیل وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که بخش اعظم اطلاعات رد و بدل شده توسط کاربران واحد صورت گرفته است که بر پایه آن یک کاربر چند گوشی، تبلت، رایانه شخصی و... را به اینترنت متصل می‌کند و به صورت همزمان آنها را مورد استفاده قرار می‌دهد.

شرکت مخابراتی Oi پیش‌بینی کرده است که در طول ۱۰ روز نخست برگزاری مسابقات بیش از ۱۵۲ هزار دستگاه در ۱۲ استادیوم اصلی به شبکه Wi-Fi این شرکت متصل بوده‌اند.


 
کد مطلب: 31121
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام