۰
plusresetminus
شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۶
Android Lollipop

این هفته نسخه جدید اندروید معرفی می‌شود

ایتنا - گوگل نام نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی خود را Lollipop می‌گذارد و البته، هنوز به درستی مشخص نشده است Lollipop مربوط به نسخه 4.5 یا 5.0 اندروید می‌شود.
این هفته نسخه جدید اندروید معرفی می‌شود


بالاخره پس از شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی‌های فراوان مشخص شد که گوگل به زودی از نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید رونمایی می‌کند و البته، نام مستعار این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل هم با حرف L آغاز می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز، "ساندر پیچای"(Sundar Pichai) از مدیران ارشد گوگل توضیح داد که در کنفرانس سالانه این شرکت نسخه جدید اندروید را معرفی می‌کند.

به اعتقاد او، این اقدام یکی از ضروری‌ترین و استراتژیک‌ترین اقدامات گوگل در طول سال محسوب می‌شود و البته، نسخه آتی اندروید تا پایان سال جاری میلادی به دست کاربران جهانی نمی‌رسد.

این نخستین باری است که گوگل ماه‌ها قبل از عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل خود آن را معرفی می‌کند و در این فاصله سعی می‌کند با رفع مشکلات و ارائه خدمات جدید، بهترین محصول را به دست کاربران برساند.

لازم به ذکر است که شرکت اپل برای معرفی و عرضه iOS 8 خود فرآیند مشابهی را پیش گرفت و شاید همین مسئله باعث شد تا گوگل چند ماه قبل از عرضه، نسخه جدید اندروید را به صورت رسمی معرفی کند.


شرکت گوگل هر سال کنفرانس Google I/O را برگزار می‌کند و برای امسال نیز برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفته است که روی طراحی بنرها و پوسترهای تبلیغاتی حرف L دیده می‌شود.

بر همین اساس و بر پایه شایعاتی که از قبل منتشر شده بود می‌توان به این نتیجه رسید که گوگل نام نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی خود را Lollipop می‌گذارد و البته، هنوز به درستی مشخص نشده است Lollipop مربوط به نسخه ۴.۵ یا ۵.۰ اندروید می‌شود.

پیش از این نیز شرکت گوگل نسخه ویژه‌ای از سیستم‌عامل موبایلی خود را با نام Android Wear معرفی کرد و توضیح داد که نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی با این سیستم‌عامل ویژه به دست کاربران می‌رسند.
 
کد مطلب: 31106
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام