۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲

از "سينماكارت" رونمايي شد

ایتنا - كليه سينماهاي كشور به كارتخوان‌هاي سينماكارت مجهز خواهند شد.


در نشستي با حضور رييس سازمان سينمايي، از سينماكارت، رونمايي شد.


به گزارش ایتنا طي نشست خبري حجت‌الله ايوبي، معاون وزير ارشاد و رييس سازمان سينمايي با اهالي رسانه، از محصول سينماكارت رونمايي شد.

ايوبي، با بيان اين نكته كه به وعده خود براي راه‌اندازي سينماكارت عمل نموده است، از بهره‌برداري اين كارت به عنوان يكي از برنامه‌هاي مهم سازمان سينمايي براي توسعه و حمايت از سينما اشاره نمود و از همكاري‌هاي بخش خصوصي در پيشبرد برنامه‌هاي سازمان سينمايي تقدير كرد.

در اين نشست با معرفي شركت تجارت الكترونيكي ارتباط فردا به عنوان مجري طرح سينما كارت، اعلام شد كليه سينماهاي كشور به كارتخوان‌هاي سينماكارت مجهز خواهند شد.

در اين خصوص، سيد حامد قنادپور، مديرعامل شركت تجارت الكترونيكي ارتباط فردا نيز افزود، سينماكارت، كارتي بانكي است كه صرفاً قابليت خريد بليت سينما را دارد.

وي افزود اين كارت فرصت مناسبي است تا سازمان‌ها همكاران خود را به استفاده از ابزار فرهنگي سينما تشويق كنند و در اين صورت اين شركت و سازمان سينمايي نيز ٢٠ درصد از مبلغ را به عنوان هديه تقبل خواهند نمود.

به گفته قنادپور، شهروندان نيز مي‌توانند اين كارت‌ها را از مراكز ارتباط فردا و باجه‌هاي مستقر در سينماهاي منتخب تهيه نمايند.
 
کد مطلب: 31083
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام