۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹

پاندا سکیوریتی، نسل جدید سخت‌افزارهای امنیت شبکه را عرضه می‌کند

ایتنا - نظارت لحظه به لحظه بر روی وضعیت امنیتی و عملیاتی شبکه در هر زمان و از هر کجای جهان، مزیت بزرگ این سخت افزار برای هر مدیر آی تی، به ویژه مدیران شبکه های بزرگ وابسته به اینترنت و تجهیزات آی تی سیار محسوب می شود.


پاندا سکیویریتی، تولید کننده بزرگ محصولات امنیت شبکه و اینترنت، از ارائه نسل جدید سخت‌افزارهای امنیتی خود موسوم به Panda GateDefender eSeries خبر داد.


به گزارش ایتنا و بر اساس اعلام این شرکت، تغییرات ایجاد شده در نسخه جدید این سخت‌افزارها شامل افزایش امکانات مدیریتی برای کنترل امنیت شبکه، بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های VPN برای بهبود ارتباط‌های امن سازمانی و نیز ارتقاء عملکرد فایروال برای کنترل بهتر نرم‌افزارهای مبتنی بر وب می‌باشد.
علاوه بر این، کنسول مدیریتی این سخت‌افزار که به صورت مبتنی بر وب عمل می‌کند، امکان نظارت لحظه به لحظه بر روی شبکه را برای مدیران آی تی فراهم می‌آورد.

مهم‌ترین ویژگی Panda GateDefender eSeries ، سادگی و انعطاف پذیری آن در هنگام نصب بر روی شبکه‌های کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ است و مدیران آی.تی سازمان‌ها می‌توانند با توجه به نیازهای امنیتی و عملیاتی شبکه، این ابزار قدرتمند را در سه حالت "سخت‌افزاری" ، "نرم‌افزاری" و "مجازی" و بر روی درگاه اینترنت شبکه نصب کنند.
 
در نسل جدید سخت‌افزارهای امنیتی پاندا، امکان تعیین سطح و مدیریت دسترسی کارکنان سازمانی به اطلاعات و محتویات درون شبکه، اینترنت و برنامه های کاربردی تحت وب، امکان پذیر شده است.

بنا بر ادعای پاندا، نظارت لحظه به لحظه بر روی وضعیت امنیتی و عملیاتی شبکه در هر زمان و از هر کجای جهان، مزیت بزرگ این سخت افزار برای هر مدیر آی تی، به ویژه مدیران شبکه های بزرگ وابسته به اینترنت و تجهیزات آی تی سیار محسوب می شود.

GateDefender eSeries دارای یک ماه نصب رایگان برای تست و بررسی محصول در شبکه های سازمانی ست و پشتیبانی فنی آن به صورت رایگان و شبانه روزی توسط شرکت ایمن رایانه پندار ارائه می شود.
 
کد مطلب: 30952
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام