کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گام جدید در بازار جهانی تلفن‌همراه

اندروید 5 به‌زودی عرضه می‌شود

27 خرداد 1393 ساعت 11:09

ایتنا - شایعاتی که از هم‌اکنون منتشر شده بر آن است که شرکت گوگل سیستم‌عامل Android 5.0 را با نام مستعار Lollipop معرفی می‌کند و از هم‌اکنون تا زمان معرفی رسمی آن مدت زیادی باقی نمانده است.




شرکت گوگل این روزها روی ویراش‌های مختلف از نسخه KitKat اندروید تمرکز کرده است و آخرین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار نیز همراه با Android ۴.۴ به دست کاربران می‌رسند.


به گزارش ایتنا از رایورز، با وجود اینکه مدت زیادی از زمان عرضه این نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل نگذشته است، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که گوگل به زودی نسخه ۵ اندروید را به دست کاربران جهانی می‌رساند.

گوگل برای معرفی نسخه‌های مختلف سیستم عامل خود تصاویری را روی فروشگاه اینترنتی Google Play منتشر می‌کند که در این تصاویر اعداد و ارقام به شکل‌های مختلف و با معانی خاص ارایه می‌شوند.

برای مثال، شرکت گوگل در آخرین اقدام خود تصویری عرضه کرد که روی آن نوشته شده بود: ۴:۴۰pm. مدت کوتاهی پس از عرضه این تصویر گوگل نسخه ۴.۴ سیستم عامل اندروید را به صورت رسمی معرفی کرد.


اما هم‌اکنون تصویری در این فروشگاه اینترنتی منتشر شده که روی آن نوشته شده است ۵pm و به همین خاطر از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه ۵ سیستم‌عامل اندروید آماده است.

عدد یاد شده که البته ۵:۰۰ خوانده می‌شود به این معنی است که شرکت گوگل خود را برای عرضه سیستم عامل Android ۵.۰ آماده می‌کند و به زودی می‌توان از جزییات آن باخبر شد.

شایعاتی که از هم‌اکنون منتشر شده بر آن است که شرکت گوگل سیستم عامل Android ۵.۰ را با نام مستعار Lollipop معرفی می‌کند و از هم‌اکنون تا زمان معرفی رسمی آن مدت زیادی باقی نمانده است.


کد مطلب: 30933

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30933/اندروید-5-به-زودی-عرضه-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir