۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰

Hp موقعیت خود در بازار شبکه‏ های تحت نرم‌‏افزار را ارتقا می‌‏دهد

ایتنا- Hp راهکاری مجازی‏‌سازی و مبتنی بر استانداردهای منبع‏‌باز عرضه می‌کند که می‏‌تواند دامنه پشتیبانی اچ‏‌پی از محیط پلت‏فرم‏‌های اوپن‏‌استاک (Openstack) را گسترش دهد.
Hp موقعیت خود در بازار شبکه‏ های تحت نرم‌‏افزار را ارتقا می‌‏دهد


شرکت اچ‏‌پی از عرضه محصول جدیدی در حوزه شبکه‏‌بندی تحت نرم‏‌افزار خبر داده است که شرکت‏‌های کاربر می‌‏توانند از آن برای ایجاد فضاهای ابری امن برای خود بهره گیرند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از  theinquirer، شرکت اچ‌‏پی در جریان یک از گردهمایی‌‏های تخصصی خود در لاس وگاس آمریکا از راهکار جدید خود در حوزه شبکه‏‌بندی تحت نرم‌‏افزار (SDN) رونمایی کرده است.
این محصول یک راهکار مجازی‏‌سازی و مبتنی بر استانداردهای منبع‏‌باز است که با افزونه Neutron پلت‏فرم پردازش ابری هیلیون اچ‏‌پی یکپارچه شده است.

این محصول می‏‌تواند دامنه پشتیبانی اچ‏‌پی از محیط پلت‏فرم‏‌های اوپن‏‌استاک (Openstack) را گسترش دهد.

شرکت اچ‌‏پی همچنین از عرضه دو پایگاه داده Flexfabric خبر داده است که دارای ۷۹۰۰ سوئیچ است که بنا بر ادعای این شرکت در هزینه مالکیت و انرژی مورد نیاز برای زیرساخت‏‌های پردازش ابری صرفه‌‏جویی می‏‌کند.

آنتونیو نِری، مدیر بخش سرورها و محصولات شبکه‌‏ای اچ‏‌پی در باره مزایای استفاده از این محصول گفته است: شبکه‏‌های قدیمی مانع از تحقق ظرفیت‏ کامل فناوری پردازش ابری بر روی پایگاه‏‌های داده می‏‌شوند.

شبکه‏‌های امروزی نیز از چابکی لازم برای هماهنگی با سرعت فناوری‏‌های پردازش ابری که مورد نیاز کسب و کارهای فردا است، برخوردار نیستند.

نِری همچنین گفته است زیرساخت‏‌های SDN اچ‏‌پی هزینه مالکیت پایگاه‏‌های داده را تا ۳۵ درصد کاهش می‏‌دهد. بنا بر ادعای وی، این محصول به شرکت‏‌های کاربر کمک می‏‌کند در فضای مورد نیاز برای استفاده از آن ۵۰ درصد و در انرژی لازم برای پایگاه‏‌های داده Flexfabric نیز ۲۰ درصد صرفه‏‌جویی کنند.
کد مطلب: 30928
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام