۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲

رونمایی از چهار محصول جدید بانکی در هشتمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس

ایتنا - چهار محصول جدید بانکی با هدف تسهیل در خدمات پرداخت در سیستم بانکی کشور در حاشیه هشتمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس روز جاری (سه شنبه) رونمایی و راه اندازی شد.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی پرداخت نوین، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین در مراسم رونمایی این محصولات جدید، افزود: ایجاد کیوسک‌های جدید در محیط‌های سرپوشیده برای ارائه خدمات مانده گیری، پرداخت قبوض، ارائه خدمات شهروندی، دستگاه فروش خودکار با هدف ارائه خدمات شهری مانند بلیت مترو و اتوبوس و محصولات فرهنگی از محصولات جدید قابل ارائه در نظام بانکی کشور است.

احمد میردامادی ادامه داد: دو محصول موبایل پوز و پرداخت قبوض، خرید شارژ و امور خیریه از طریق تلفن همراه از دیگر محصولات جدید در بازار بانکی کشور است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی موبایل پوز پایانه‌های جدیدی به بازار ارائه می‌شود که براساس آن بخش‌های فیزیکی و پرینتری ترد و خدمات همراه در خانه مشتریان ارائه خواهد شد.

وی در خصوص محصول چهارم نیز اظهار داشت: این محصول پرداخت قبوض، خرید شارژ و امور خیریه را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به صورت GPRS امکان‌پذیر می‌کند.

وی در مورد کارمزد مانده‌گیری که از امروز در سیستم بانکی اجرایی شده است، گفت: این امر منجر به تغییر اندازه بازار می‌شود زیرا نیمی از تراکنش‌ها، تراکنش‌های شبکه شاپرک مانده‌گیری است که این رقم غیرواقعی است.
میردامادی تصریح کرد: زمانی که کارمزدها از خود مشتریان دریافت شود به نظر می‌آید که کنترل مناسبی در این بخش ایجاد شود.

وی در پایان گفت: ۵۰ درصد تراکنش‌ها مانده‌گیری‌ها است که این روش غیراستاندارد است و برای تراکنش‌سازی استفاده می‌شود که هم شبکه و هم پرداخت‌های الکترونیک را تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
 
کد مطلب: 30902
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام