۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵

عرضه اسنپ دراگون ۸۰۵ و تاثیرات شگفت‌انگیز آن بر دستگاه‌های همراه

ایتنا- پردازنده اسنپ دراگون۸۰۵ به‌زودی عرضه خواهد شد و تحولی را در عرصه تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به راه خواهد انداخت.
عرضه اسنپ دراگون ۸۰۵ و تاثیرات شگفت‌انگیز آن بر دستگاه‌های همراه


پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۵ به‌زودی عرضه خواهد شد و تحولی را در عرصه تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به راه خواهد انداخت.


به گزارش ایتنا از رایورز، این تحولات قرار است تا موجب شود تا امکانات بسیار زیادی به دستگاه‌هایی که از این امکانات استفاده می‌کنند بیفزاید که مهم‌ترین این امکانات به شرح زیر خواهند بود:

بهینه‌سازی تصاویر خروجی: این پردازنده موجب خواهد شد تا تصاویر باکیفیت 4K به‌راحتی بر روی دستگاه میزبان نمایش داده شوند، درعین‌حال نیز می‌توان خروجی تصویر یک گوشی یا تبلت را باکیفیت حقیقی 4K بر روی نمایشگرها و تلویزیون‌های دیگر انتقال داد.

سیستم مصرف باتری بر روی این پردازنده به نحوی تنظیم شده است که می‌توان با کمک آن خروجی تصویری نمایشگرها را شفاف‌تر ساخت و به همین دلیل نیز استفاده از نمایشگر در شرایط مختلف می‌تواند به‌مراتب راحت‌تر و بهتر باشد.


این پردازنده امکان اجرای سریع‌تر نرم‌افزارها و به‌خصوص بازی‌های کامپیوتری را فراهم خواهد ساخت و این امر به لطف معماری پیشرفته و ویژه این پردازنده خواهد بود.

نیازی به یادآوری نیست که سرعت عملکرد این پردازنده به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است و انتظار می‌رود که این پردازنده بتواند دست طراحان موبایل را برای استفاده از ابزارها جانبی و حسگرهای جدید باز کند، حسگرهای که با پردازنده‌هایی که پیش‌ازاین وجود داشتند، امکان به اجراگزاری آنها وجود نداشت.
 
کد مطلب: 30719
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام