۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹

پرداخت ۳۳۰ هزار دلار برای صرف ناهار با مدیرعامل اپل!

ایتنا - می‌توان گفت که این فرد به‌ازای هر یک دقیقه که در کنار مدیرعامل شرکت اپل مشغول خوردن ناهار بود ۵۵۰۰ دلار پرداخت کرد.
پرداخت ۳۳۰ هزار دلار برای صرف ناهار با مدیرعامل اپل!


به نظر شما صرف ناهار در یک روز بهاری با "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل چقدر ارزش دارد و حاضرید برای این اتفاق به‌یادماندنی چه هزینه‌ای پرداخت کنید؟


به گزارش ایتنا از رایورز، مدیرعامل اپل سرانجام موافقت کرد یک وعده ناهار خود را در دفتر مرکزی شرکت اپل با یک فرد بسیار مشتاق صرف کند و پول به‌دست آمده از این اتفاق را به "مرکز رابرت اف. کنِدی" مخصوص امور "عدالت و حقوق بشر" اهدا نماید.

این طور که مراکز خبری گزارش دادند، سه‌شنبه گذشته یک فرد که نامش اعلام نشده است با کمال میل ۳۳۰ هزار دلار پرداخت کرد تا به او اجازه داده شود که با مدیرعامل شرکت اپل ناهار بخورد.

مرکز خبری MacRumors گزارش داد که این ضیافت برای دو نفر ترتیب داده شد و برای آنکه مراسم صرف این ناهار دو نفره در بهترین حالت برگزار شود ۱۰۰ هزار دلار هزینه شد.

کوک موافقت کرد که با دریافت این رقم مدت یک ساعت در کنار این فرد مشتاق بماند. بنابراین می‌توان گفت که این فرد به‌ازای هر یک دقیقه که در کنار مدیرعامل شرکت اپل مشغول خوردن ناهار بود ۵۵۰۰ دلار پرداخت کرد.


این رقم بسیار زیاد است و پرداخت آن هم چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد.
اما بد نیست بدانید سال گذشته برای نوشیدن یک فنجان قهوه با "تیم کوک" مزایده بزرگی برگزار شد و در نهایت یک نفر موافقت کرد برای نوشیدن قهوه در کنار کوک ۶۱۰ هزار دلار به مدیرعامل اپل پول بدهد.

زمانی که هزینه اتفاق تا این اندازه بالا رفت، "تیم کوک" اعلام کرد که حاضر است بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه را به گپ زدن با این فرد بپردازد.
به همین خاطر می‌توان گفت که به‌ازای هر یک دقیقه از این مراسم دو نفره ۱۰ هزار دلار پرداخت شد.
 
کد مطلب: 30529
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام