۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۱

ال‌جی سه تبلت جدید معرفی کرد

ایتنا - هر سه تبلت یاد شده شامل سیستم ارتباطی QPair 2.0 می‌شوند تا به کمک این فناوری و از طریق سیستم ارتباطی بلوتوث به گوشی‌های هوشمند اندرویدی متصل شوند.
ال‌جی سه تبلت جدید معرفی کرد


شرکت کره‌ای ال‌جی سه مدل جدید از سری تبلت‌های G Pad خود را معرفی کرد و توضیح داد که هر سه رایانه لوحی یاد شده را طی هفته جاری در نمایشگاه MedPI 2014 در شهر موناکو به نمایش می‌گذارد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این سه رایانه لوحی با نام‌های G Pad ۷.۰، ۸.۰ و ۱۰.۱ عرضه می‌شوند که البته نمونه قبلی آنها سپتامبر گذشته با نام G Pad ۸.۳ عرضه شد.

"جانگ-سئوک پارک"(Jong-seok Park) مدیرعامل ال‌جی در بیانیه‌ای گفت: «کاربران به ما اعلام کرده‌اند که تمایل به خرید انوع مختلف دستگاه‌های موبایلی در اندازه‌های مختلف دارند. رایانه‌های لوحی بر خلاف گوشی‌های هوشمند محدود به یک اندازه نمی‌شوند و هر یک از کاربران اندازه متفاوت نمایشگر این محصولات را توقع دارند.»

این طور که بر اساس نامگذاری‌ها مشخص شده است،‌ ال‌جی قصد دارد سه رایانه لوحی را با اندازه‌های ۷، ۸ و ۱۰.۱ اینچی در سری محصولات G Pad خود روانه بازار کند.


پارک در ادامه اظهار داشت: «ما سری محصولات G Pad را برای گروه‌های مختلف کاربری طراحی کردیم. برخی از مشتریان این سری از محصولات دستگاه‌های موبایلی بزرگ را می‌پسندند و برخی دیگر قصد دارند با یک تبلت کوچک، از قابلیت‌های چندرسانه‌ای آن بهره‌مند شوند.»

لازم به ذکر است که هر سه تبلت یاد شده شامل سیستم ارتباطی QPair ۲.۰ می‌شوند تا به کمک این فناوری و از طریق سیستم ارتباطی بلوتوث به گوشی‌های هوشمند اندرویدی متصل شوند.
 
کد مطلب: 30511
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام