۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۰
با پول به‌دست آمده از مایکروسافت

خرید آلکاتل توسط نوکیا قطعی شد

ایتنا - خرید شرکت Alcatel-Lucent به طور قطع محقق خواهد شد و نوکیا بودجه لازم برای این کار را از طریق پولی که مایکروسافت به واسطه خرید مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات به آنها داده تامین خواهد کرد.
خرید آلکاتل توسط نوکیا قطعی شد


هم‌اکنون که ماجرای واگذاری مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات نوکیا به شرکت مایکروسافت به اتمام رسیده است، شرکت مرکزی نوکیا سعی دارد مرکز مخابراتی Alcatel-Lucent را برای خود خریداری کند و درآمد حاصل از فروش بخشی از شرکت خود را در راه مناسب به کار گیرد.


به گزارش ایتنا، "نابیا پوپال"(Nabila Popal) مدیر تحقیقات مرکز IDC در خاورمیانه، آفریقا و اروپا ضمن اعلام خبر یاد شده توضیح داد که شرکت نوکیا در حال نهایی کردن تصمیم خود برای خرید Alcatel-Lucent است تا شکاف موجود را برای عرضه گسترده خدمات خود برطرف سازد.

از آنجا که نوکیا تمرکز اصلی خود را بر تجهیزات شبکه‌ای پیشرفته متمرکز کرده است، خرید شرکت Alcatel-Lucent می‌تواند یک فرصت مناسب برای آنها محسوب شود.

لازم به ذکر است که "راجیو سوری"(Rajeev Suri) که تا پیش از این مدیریت شرکت مخابراتی Nokia Solutions and Networks(NSN) را برعهده داشت هم‌اکنون مدیر شرکت مرکزی نوکیا شده است و به گفته پوپال، نوکیا هم‌اکنون نیازمند آن است تا بتواند حضور جدی‌تری در مقابل شرکت‌های مخابراتی بزرگ از جمله هوواوی و اریکسون داشته باشد.

این کارشناس مرکز IDC معتقد است که خرید شرکت Alcatel-Lucent به طور قطع محقق خواهد شد و نوکیا بودجه لازم برای این کار را از طریق پولی که مایکروسافت به واسطه خرید مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات به آنها داده تامین خواهد کرد.


او معتقد است که Alcatel-Lucent نخستین گزینه برای نوکیا محسوب می‌شود و این شرکت فنلاندی تلاش جدی خود را برای این کار آغاز کرده است.

لازم به ذکر است که شرکت نوکیا سال گذشته نخستین اقدامات رسمی خود برای خرید Alcatel-Lucent را آغاز کرد که البته با مخالفت هیئت مدیره این شرکت مخابراتی مواجه شد و البته این پرونده تا هم‌اکنون باز ماند.

شرکت مخابراتی Alcatel-Lucent یک شرکت فرانسوی-آمریکایی است و در سراسر جهان بیش از ۱۰ هزار کارمند دارد.
 
کد مطلب: 30407
نام شما
آدرس ايميل شما