۰
plusresetminus
جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۹

تاثیر شگفت‌انگیز اپل بر تقاضای پردازنده‌های ۶۴ بیتی

ایتنا- شرکت بزرگ TSMC اعلام کرد که پس از عرضه پردازنده ۶۴ بیتی اپل، شرکت‌های فراوانی برای استفاده از پردازنده‌های ۶۴ بیتی علاقه‌مند شده‌اند.
تاثیر شگفت‌انگیز اپل بر تقاضای پردازنده‌های ۶۴ بیتی


شرکت بزرگ TSMC اعلام کرد که پس از عرضه پردازنده ۶۴ بیتی اپل، شرکت‌های فراوانی برای استفاده از پردازنده‌های ۶۴ بیتی علاقه‌مند شده‌اند.


به‌گزارش ایتنا از رایورز، TSMC که به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده پردازنده در سراسر جهان شناخته می‌شود اعلام کرده است که میزان تقاضای تولید پردازنده های ۶۴ بیتی از این شرکت به مراتب بالا رفته است واین پیشرفت پس از عرضه پردازنده A7 اپل شروع شده است.

به اعتقاد نایب رییس این شرکت این فرایند در آینده نیز ادامه خواهد داشت و بازار رقابتی داغ‌تری به‌وجود خواهد آورد، برای نمونه درخواست برای پردازنده‌های بر پایه معماری ۲۰ نانومتر به‌شدت بالا رفته است و این میزان درخواست در سه ماه نخست سال جاری میلادی روندی تصاعدی را تجربه نمموده است.
شایان ذکر است که TSMC با استفاده از فرصت پیش آمده قصد دارد تا برای رسیدگی به نیازهای بازار شش هزار و پانصد نیروی متخصص جدید به بدنه اجرایی خود بیفزاید.


مارک لیو ضمن اعلام این موضوع ابراز امیدواری کرد که این پیشرفت با عرضه پردازنده سری A8 بیشتر شده و پردازنده های ۶۴ بیتی همراه به‌سرعت همه‌گیر شوند.

TSMC به‌عنوان شریک اپل در تولید و طراحی پردازنده‌های سری A نقشی بسیار مهم‌ ایفا نموده است.
 
کد مطلب: 30260
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام