۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹

رضایتمندی کارکنان و کارفرمایان آمریکایی از دورکاری

ایتنا- عده‌ای از کارمندان دورکار می‌گویند دورکاری باعث افزایش بازدهی و رفع شدن مشکل گریزکاری می‌شود!
رضایتمندی کارکنان و کارفرمایان آمریکایی از دورکاری


مطالعه یک شرکت تولیدکننده نرم‏‌افزارهای کار جمعی در آمریکا نشان می‌‏دهد که دورکاری مزایای قابل توجهی برای کارکنان و کارفرمایان دارد.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت prnewswire، شرکت پی‏‌جی‏‌آی (PGi) که بیش از بیست سال است در زمینه عرضه نرم‌‏افزار‌ها و خدمات کار جمعی فعالیت می‌‏کند، با انجام پیمایشی دریافته است که رضایت کارکنان و کارفرمایان کسب و کار‌ها از دورکاری در حال افزایش است.

در این مطالعه، ۸۲ درصد از کارکنان دورکار گفته‌‏اند دورکاری تاثیرات مثبتی بر سطح استرس آن‌ها داشته است. ۸۰ درصد نیز بر تاثیر مثبت دورکاری در روحیه خود تایید کرده‏‌اند.
۷۰ درصد گفته‌‏اند دورکاری به افزایش بازدهی می‌‏انجامد و ۶۹ درصد نیز گفته‌‏اند دورکاری در رفع مشکل کارگریزی و غیبت از محل کار موثر است.

در این نظرسنجی که در آمریکا و در میان ۹۳۳ نفر از کارکنان دانش‌‏بنیان انجام شده است ۸۰ درصد از پاسخگویان گفته‏‌اند شرکت متبوع آن‌ها اجازه دورکاری را به آن‌ها داده است.
۷۱ درصد نیز گفته‌‏اند تاکنون در برنامه‌‏های دورکاری مشارکت داشته‌‏اند. ۵۰ درصد نیز گفته‌‏اند یک روز در هفته را با دورکاری می‌‏گذرانند. ۲۲ درصد نیز گفته‌‏اند هفته‌‏ای پنج روز یا بیشتر دورکاری می‌‏کنند.

بر اساس این گزارش، پیشرفت فناوری‏‌ها از جمله دلایل رشد دورکاری است. ۹۱ درصد از پاسخگویان دورکار به پژوهشگران پی‏‌جی‏‌آی گفته‏‌اند از لپ‏‌تاپ‏‌های شرکت برای انجام فعالیت‌‏های کاری خود استفاده می‌‏کنند.

۶۹ درصد از آن‌ها نیز گفته‌‏اند از طریق وی‏‌پی‏‌ان به داده‏‌های شرکت خود دارند. ۷۵ درصد نیز گفته‏‌اند از ابزارهای کنفرانس‏‌های تحت وب استفاده می‌‏کنند. ۶۲ درصد نیز گفته‏‌اند از گوشی همراه برای انجام فعالیت‏‌های دورکاری استفاده می‌‏کنند.

شرکت پی‏‌جی‏‌آی یکی از عرضه‌‏کنندگان جهانی نرم‌‏افزار‌ها و خدمات کار جمعی است که در حوزه فناوری‏‌های پردازش ابری نیز صاحب محصولات ویژه‌‏ای است. این شرکت محصولات خود را در ۲۵ کشور جهان عرضه می‌‏کند.

همچنین گزارش‏ شده راهکارهای ممتاز این شرکت در حوزه همکاری جمعی از سوی ۴۵ هزار کاربر شرکتی استفاده می‌‏شود. ۷۵ درصد از شرکت‌‏هایی که نامشان وارد صد شرکت بر‌تر فورچون شده است نیز از راهکارهای پی‏‌جی‏‌آی استفاده می‌‏کنند.
کد مطلب: 30244
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام