۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
تاکید رئیس هیأت مدیره مخابرات ایران:

63 درصد سیم‌کارت‌های روشن بازار متعلق به اپراتور اول

ایتنا- سیدهاشمی: ایران نسبت به بسیاری از کشورهای جهان در ارائه نسل‌های مختلف خدمات موبایلی ضعیف و دیر عمل کرده‌است.
63 درصد سیم‌کارت‌های روشن بازار متعلق به اپراتور اول


رئیس هیات مدیره مخابرات ایران گفت: طبق بررسی های صورت گرفته در ابتدای امسال حدود ۶۳.۲ درصد از سیم کارت های روشن بازار متعلق به اپراتور اول است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، سید مصطفی سیدهاشمی اظهار کرد: سال گذشته سهم ما از سیم‌کارتهای روشن بازار حدود ۶۰ درصد بود که امسال این رقم به ۶۳ درصد رسیده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: هم‌اکنون ۲۷۹ کشور نسل چهارم ارتباطات را به صورت تجاری راه‌اندازی کرده‌اند و تا پایان سال طبق پیش‌بینی‌ها این تعداد به ۳۵۰ کشور خواهد رسید.

وی همچنین یادآور شد: ایران دومین کشور خاورمیانه و سی‌وچهارمین کشور جهان بوده که نسل دو تلفن همراه را راه‌اندازی کرده اما حالا ۱۹۵ کشور قبل از ایران خدمات نسل سه را ارائه داده‌اند.

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین عنوان کرد: همراه اول در سال ۹۲، ۲۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سود خالص داشته که این رقم نسبت به سال ۹۱، ۲۳ درصد رشد داشته است.

سیدهاشمی در ادامه در ارتباط با صحبتهایی که مبنی بر عدم سرمایه گذاری مخابرات در بحث‌های توسعه‌ای مطرح می شود تصریح کرد: ‌طبق گزارش حسابرسی و حسابرس قانونی در سال ۹۲ به میزان ۲ هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده که ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز در سال ۹۳ سرمایه‌گذاری خواهد شد.

در مجمع عمومی سالانه همراه اول قرار بر آن شد که سود همراه اول با رقم ۱۰۸۵ تومان مابین سهامداران تقسیم شود. همچنین مجمع فوق‌العاده این شرکت با افزایش سرمایه ۹۷.۳ درصدی موافقت کرد.
کد مطلب: 30226
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر
feedback
Iran, Islamic Republic of
...چرا انقدر خالی میبنید؟ هرکی رو میبینی ایرانسل داره الکی دروغ نبافید خواهشا
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام