۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۳

رقابت تنگاتنگ دولتمردان سوئدی در بازی رایانه‌ای StarCraft 2

ایتنا - هدف از انجام این بازی بین دولتمردان سوئدی "افزایش آگاهی در مورد ورزش‌های مجازی در حوزه سیاست" و همچنین "سیاست‌های کاربردی اتخاذ شده در جریان پیش‌برد مراحل این بازی استراتژیک" است.
رقابت تنگاتنگ دولتمردان سوئدی در بازی رایانه‌ای StarCraft 2


بازی StarCraft 2 را می‌توان بهترین محصول موجود در بازار جهانی دانست که علاقه‌مندان به‌ بازی‌های رایانه‌ای با آن می‌توانند استراتژی و رویارویی با آن را یاد بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این بازی همچنین میزان اثرات ناشی از افزایش سن را به کاربر می‌آموزد و او را با مفهوم سیاست و همچنین استفاده از سیاست‌های لازم برای حضور در میان دیگر علاقه‌مندان به بازی آشنا می‌کند.

همین مسائل باعث شده است تا سیاستمداران سوئدی بسیار علاقه‌مند به انجام بازی StarCraft 2 شوند و این طور که رسانه‌های داخلی گزارش داده‌اند، دولتمردان و سیاستمداران سوئدی برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده‌اند تا در پایان هر هفته به صورت گروهی بازی StarCraft 2 را با یکدیگر انجام دهند.

 

این طور که روزنامه The Daily Dot گزارش داده است، این تورنمنت در وهله اول برای سرگرمی انجام می‌شود و در کنار آن هدف از برگزاری این مسابقات مجازی بین دولتمردان سوئدی "افزایش آگاهی در مورد ورزش‌های مجازی در حوزه سیاست" و همچنین "سیاست‌های کاربردی اتخاذ شده در جریان پیشبرد مراحل این بازی استراتژیک" است.


سیاستمداران سوئدی اسم این دوره از مسابقات را Politikerstarcraft گذاشته‌اند.
مسابقات بازی رایانه‌ای StarCraft 2 توسط "جاناتان رایدر لوندویسک"(Jonathan Rider Lundvist) یکی از اعضای حزب مخالف سوئد راه‌اندازی شده است که این حزب فعالیت‌هایی را در زمینه بی‌طرفی در دنیای مجازی، سانسور اینترنتی، قانون کپی‌رایت و ... انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است که در این بازی اعضای دولت، جناح چپ و حزب‌های دموکرات، سوسیال دموکرات، لیبرال و حزب سبز سوئد حضور دارند.
 
کد مطلب: 30200
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام