۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۶

تخفیف ویژه شرکت‌های ICT در اولین نمایشگاه کالا و خدمات دانش بنیان

ایتنا - اولین نمایشگاه صادرات کالا و خدمات دانش بنیان ایران" از ۱۵ الی ۱۸ اردیبهشت توسط مجمع تشکل‌های دانش بنیان و با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اربیل عراق برگزار خواهد شد.



بر اساس توافق به عمل آمده بین مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران، مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت‌های حوزه ICT می‌توانند از امکانات و سوبسیدهای ارائه شده برای "اولین نمایشگاه صادرات کالا و خدمات فناوری نوین و دانش بنیان ایران" در اربیل عراق استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از ستاد خبری نمایشگاه، کلاهی رییس مجمع دانش بنیان و دبیر نمایشگاه با اعلام این موضوع، اضافه کرد که کشورهای مجاور بازار خوبی برای صدور کالاهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و نشر دیجیتال کشور است و رشد صادرات این حوزه در سال‌های اخیر موید این موضوع است.

وی با اشاره به کاهش صادرات ICT در سال ۹۱ نسبت به سال ۹۰، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را ابزاری برای ایجاد تحرک جدید و استفاده از فضای جدید بین‌المللی به وجود آمده دانست و اظهار امیدواری کرد که شرکت‌هایی که توان صادرات دارند، این فرصت مناسب را برای حضور بین‌المللی از دست ندهند.

شایان ذکر است که "اولین نمایشگاه صادرات کالا و خدمات دانش بنیان ایران" از ۱۵ الی ۱۸ اردیبهشت توسط مجمع تشکل‌های دانش بنیان و با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اربیل عراق برگزار خواهد شد.
 
کد مطلب: 30140
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام