۷
۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰

نظرسنجی جدید ایتنا: چرا از نرم‌افزار اصل استفاده نمی‌کنید؟

ایتنا - سایت ایتنا در نظرسنجی جدید خود به بررسی این موضوع پرداخته و از خوانندگان و بینندگان متخصص و فرهیخته خود خواسته که نظر خود را در این خصوص بیان کنند.


کارشناسان فناوری اطلاعات، یکی از موانع مهم در رشد عرصه آی.تی به ویژه صنعت نرم‌افزار کشورمان را "عدم رعایت کپی‌رایت" و استفاده از نرم‌افزارهای غیراوریجینال، قفل‌شکسته و کپی می‌دانند.

این مشکل، علاوه بر آن که باعث درجا زدن شرکت‌ها و دست‌اندرکاران نرم‌افزار کشور می‌شود، از نظر اخلاقی نیز شایسته نیست، ضمن آنکه برای پیوستن کشورمان به معاهدات بین‌المللی و حضور در بازار اقتصاد جهانی، نیز مشکلی عمده تلقی می‌شود.

سایت ایتنا در نظرسنجی جدید خود به بررسی این موضوع پرداخته و از خوانندگان و بینندگان متخصص و فرهیخته خود خواسته که نظر خود را در این خصوص بیان کنند.

این نظرسنجی از صبح بیست و سوم فروردین ماه نود و سه بر روی سایت فعال است و پذیرای نظرات مراجعه کنندگان سایت خواهد بود.

همچنین ایتنا از نظرات و نوشته‌ها و تحلیل‌های علاقه‌مندان و کارشناسان در این خصوص استقبال می‌کند.

 
کد مطلب: 30117
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
یه بلایی سرمون اومده. فقط به خودمون فکر میکنیم. فقط جلوی پامون رو میبینیم. منم حاضر نیستم برای چیزی که میشه مجانی تهیه کرد پول بدم. با خودم میگم مگه دیوونم؟ نمیدونم چه بلایی داره سر جامعه ما میاد. ولی ما ادمای بدی شدیم. و داریم بدتر و بدتر میشیم. بی رحم، سنگ دل، دروغ گو، منفعت طلب، فرصت طلب، خیانت کار... فقط خودمون و خودمون و اگر داشته باشیم زن و بچمون. بقیه میتونن برن به جهنم.
feedback
کسی که نیازهای اولیه زندگیشو بسختی تامین میکنه مطلقا نمیتونه به خریدن (نرم افزار)اونم با این قیمتها فکر کنه.حداقل خیلی از ما.
امین
feedback
سه چهار سال پیش با خودم گفتم به جای استفاده از نسخه کرک شده فرهنگ لغت نارسیس 5 ، برم نسخه اصل اون رو بخرم یه وقت سر پل صراط ، گیر مسئول و صاحبش نیفتم ! یازده هزار تومان دادم و اونو خریدم . اما موقع فعال شدن با پیامک و اینترنت هر کاری کردم فعال نشد و نشد و خیلی اذیت کرد . خلاصه مجبور شدم دوباره نسخه کرک شده شو نصب کردم و راحت استفاده کردم !!
feedback
United Kingdom
با پشتیبان نرم افزار تماس میگرفتید
feedback
به خاطر عدم وجود قوانین سفت و سخته. هرچند ما تو این کشور به قانون شکنی عادت کردیم.
یعقوب
feedback
من حاضرم برای نرم افزارهای خوب و کاربردی پول بدهم ولی نه به واحد دلار چون حقوقم بر پایه ریال کم ارزش ایران است.... باید قیمت یک نرم افزار کاربردی، تناسب قابل قبولی با درآمد متوسط جامعه داشته باشد... اگر قرار باشد برای تهیه ۷ نرم افزار یک ماه از حقوقم را بدهم آیا این منصفانه است؟؟
feedback
چون باید حقوق یک ماه مون رو بدیم نرم افزار
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام