۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱

عرضه خدمات پردازش ابری دراپ باکس برای کسب و کارهای تجاری

ایتنا- شرکت دراپ باکس نسخه جدیدی از خدمات ذخیرش ابری و همگام‏‌سازی را برای کسب و کار‌ها عرضه کرده است.
عرضه خدمات پردازش ابری دراپ باکس برای کسب و کارهای تجاری



به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌‏سایت computerworld، شرکت دراپ باکس که یکی از عرضه‏‌کنندگان خدمات پردازش ابری برای کاربران فردی است می‌‏کوشد خدمات خود را به میان کسب و کار‌ها ببرد.

این شرکت اخیراً نسخه بتای خدمات همگام‏‌سازی و ذخیرش ابری خود را که ویژه کسب و کار‌ها است عرضه کرده است.
دراپ باکس در ماه نوامبر از این خدمات رونمایی کرده بود، اما حالا آن را به صورت عمومی در دسترس کسب و کارهای علاقمند قرار داده است.

شرکت دراپ باکس در نسخه بتای این خدمات قابلیت‏‌هایی را تعبیه کرده است که کنترل آن را برای متصدیان آی تی سازمان‏‌ها و شرکت‏‌ها آسان کرده است.

این قابلیت‏‌ها به متصدیان آی تی کمک می‌‏کند نحوه استفاده و به اشتراک‏‌گذاری فایل‏‌ها توسط کارکنان سازمان متبوع خود را کنترل کنند.

آن‌ها حتی می‌‏توانند در صورت نیاز نسبت به حذف برخی از فایل‏‌ها از ابزار‌ها و دستگاه‏‌های کاربران خود اقدام کنند. کاربران نیز می‌‏توانند هم‌زمان یک حساب فردی برای دراپ باکس خود داشته باشند و هم یک حساب تجاری جداگانه و آن‌ها راه به صورت هم‌زمان و بر روی یک دستگاه مورد استفاده قرار دهند.

خدمات ذخیرش ابری دراپ باکس در حال حاضر ۲۷۵ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و به گفته مدیران این شرکت، کاربران روزانه یک میلیارد فایل را در پایگاه‏‌های این شرکت ذخیره می‌‏کنند.

شرکت‏‌های طرف ثالث نیز تاکنون حدود ۱۰۰ هزار نرم‌‏افزار کاربردی جداگانه برای استفاده از این خدمات عرضه کرده‏‌اند.
دراپ باکس با عرضه نسخه تجاری خدمات ذخیرش و همگام‌سازی ابری خود از این پس وارد گود رقابت با باکس، گوگل، مایکروسافت، آی بی‌ ام و غیره می‌‏شود.

نسخه بتای دراپ باکس که ویژه کسب و کار‌ها عرضه شده است ماهیانه ۱۵ دلار به ازای هر کاربر هزینه دارد.
کد مطلب: 30114
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام