۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶

دانش آموز آمریکایی بابت دزدیده شدن رمز فیس‌بوک از مدرسه خود شکایت کرد!

ایتنا- دردسرهای شبکه‌های اجتماعی در آمریکا به مدارس نیز کشیده شده است و یک مدرسه در یک موضوع مربوط به شبکه اجتماعی فیس بوک مجبور به پرداخت غرامت به یک کودک شده است.
دانش آموز آمریکایی بابت دزدیده شدن رمز فیس‌بوک از مدرسه خود شکایت کرد!


دردسرهای شبکه‌های اجتماعی در آمریکا به مدارس نیز کشیده شده است و یک مدرسه در یک موضوع مربوط به شبکه اجتماعی فیس‌بوک مجبور به پرداخت غرامت به یک کودک شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز، این ماجرا از جایی شروع شد که این دختر بچه ۱۳ ساله در اکانت فیس‌بوک خود نوشت که از تمام معلم‌‌های خود متنفر است و مسئولان مدرسه پس از آگاهی از این موضوع به زور او را مجبور کردند که رمز اکانت خود را به آنها بدهد تا متن مورد نظر را پاک کرده و اطلاعات او را مشاهده کنند.


این کودک پس از رفتن به خانه ماجرا را با والدین خود درمیان گذاشت و والدین او نیز به کمک وکلای خود یک پرونده قانونی از لطمات روحی وارد شده به کودک بر علیه مسئولان مدرسه به راه انداختند که بر اساس آن این اقدام مدیران مدرسه موجب شده است تا این کودک اعتماد خود را به بزرگ‌ترها از دست بدهد.

مسئولان مدرسه قصد دارند پیش از دادگاهی شدن ماجرا آن را تمام کنند و به همین دلیل حاضر به پرداخت غرامت ۷۰ هزار دلاری به این کودک شده‌اند.
 
کد مطلب: 29991
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام