۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷

Android wear ابزار تخصصی گوگل برای فناوری‌های پوشیدنی

ایتنا- شرکت گوگل در یک بسته نرم‌افزاری ویژه برای توسعه دهندگان نرم‌افزاری شرایط ایده‌آلی را برای امکان برنامه نویسی برای فناوری‌های پوشیدنی ایجاد نموده است.
Android wear ابزار تخصصی گوگل برای فناوری‌های پوشیدنی


شرکت گوگل در یک بسته نرم‌افزاری ویژه برای توسعه دهندگان نرم‌افزاری، شرایط ایده‌آلی را برای امکان برنامه‌نویسی برای فناوری‌های پوشیدنی ایجاد نموده است.


به گزارش ایتنا این بسته پس از عرضه شدن موتورولا موتو۳۶۰ به عنوان فناوری پوشیدنی برپایه سیستم‌عامل اندروید آماده عرضه به بازار شده است و می‌تواند موجبات تسریع تولید نرم‌افزار برای تبدیل اندروید به یک پلتفرم مناسب به منظور تولید فناوری‌های پوشیدنی شود.

این درحالی است که شرکت‌های متعددی برای ورود به این بازار نوین علاقه نشان داده‌اند و همین امر می‌تواند موفقیت Android wear را در بلندمدت تضمین نماید.


سوندار پیاچی به‌عنوان یکی از مدیران ارشد این پروژه درباره Android wear گفت: «این پروژه یک برنامه جامع برای تبدیل کردن اندروید به یک سیستم عامل مطلوب برای تولید فناوری‌های پوشیدنی است. در ابتدا قرار بود Android wear تنها برای ساعت‌های هوشمند ساخته شود ولی سطح پروژه پیشرفت یافته است و می‌توان از آن برای سایر مقاصد همخوان با تولید فناوری‌های پوشیدنی نیز بهره گرفت.»
 
کد مطلب: 29955
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام