۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸

Galaxy S5 Zoom با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی در راه است

ایتنا - سامسونگ مدل ویژه گوشی هوشمند جدید مخصوص علاقه‌مندان به حرفه عکاسی را با نام Galaxy S5 Zoom و با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی عرضه می‌کند.
Galaxy S5 Zoom با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی در راه است


شرکت سامسونگ که هنوز بهترین گوشی هوشمند خود یعنی Galaxy S5 را روانه بازار نکرده است، این روزها می‌کوشد ویرایش ویژه‌ای از این محصول را برای علاقه‌مندان به حرفه عکاسی تکمیل کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، گوشی هوشمند جدید سامسونگ که این روزها مرحله آزمایشی خود را پشت‌سر می‌گذارد Galaxy S5 Zoom نام دارد و در راستای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر دوربین دیجیتالی باکیفیت ساخته شده است.

گزارش موجود در پایگاه اطلاعاتی GFXBench مشخصات و بخش‌های مختلف این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد و گفته شده است این محصول که هم‌اکنون با نام SM-C115 در شرکت سامسونگ شناخته می‌شود، از ابتدای سال جاری میلادی مورد آزمایش قرار گرفته است.

شرکت سامسونگ روی گوشی هوشمند Galaxy S۵ Zoom نسخه ۴.۴.۲ سیستم‌عامل اندروید را نصب کرده است و گفته می‌شود که نمایشگر لمسی ۴.۸ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

این نمایشگر از نوع Super AMOLED است و شرکت سازنده آن را به تراشه Exynos 5 Hexa مجهز کرده است که هم‌اکنون در فبلت Galaxy Note 3 Neo هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.


نمایشگر گوشی هوشمند جدید سامسونگ قادر است به صورت همزمان لمس ۵ انگشت را تشخیص دهد و نسبت به هر یک از آنها عکس‌العمل مناسب نشان دهد.

این گوشی هوشمند شامل دوربین دیجیتالی ۱۹ مگاپیکسلی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی ضبط می‌شوند.
همچنین برای این محصول دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل مخصوص تماس‌های تصویری در نظر گرفته شده است.

اطلاعات مرکز GFXBench همچنین نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دو پردازنده Cortex-A15 را در خود جا داده است که هر یک از هسته‌های پردازشگر در آن با توان ۱.۷ گیگاهرتز فعالیت می کنند.

از دیگر امکانات به کار رفته در گوشی Galaxy S۵ Zoom سامسونگ می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، پردازنده گرافیکی Mali-624۴، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، رابط کاربری TouchWiz، فناوری ارتباطی کوتاه‌بورد NFC، ورودی خارجی سیم‌کارت و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.
 
کد مطلب: 29907
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام