۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۴۷

سخت‌گیری بیش‌ازحد اپل آیپد را بی‌مصرف کرده است

ایتنا- شرکت اپل با سخت‌گیری بیش‌ازحد خود یک آیپد را در انگلستان رسما بدون مصرف کرده است درحالی که از نظر قانونی صاحب آن حق استفاده از این دستگاه سالم را دارد.
سخت‌گیری بیش‌ازحد اپل آیپد را بی‌مصرف کرده است


شرکت اپل با سخت‌گیری بیش از حد خود یک آیپد را در انگلستان رسما بدون مصرف کرده است درحالی که از نظر قانونی صاحب آن حق استفاده از این دستگاه سالم را دارد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این آیپد در حال حاضر متعلق به یک مرد جوان انگلیسی ۲۶ ساله با نام جاش گرنت است که آن را از مادر خود به ارث برده است.
مادر جاش که تصویر او را در خبر مشاهده می‌کنید در هنگام مرگ به صورت رسمی وصیت کرده است که تبلت او به پسرانش ارث خواهد رسید.


چهار پسرخانواده با هم توافق کرده‌‌اند تا جاش از این آیپد استفاده کند ولی هیچ‌یک از آن‌ها نام‌ کاربری و رمزعبور مادرشان را دراختیار نداشته‌اند و به این ترتیب امکان کارکردن با این دستگاه قفل شده را نخواهند داشت.
نکته جالب اینجاست که علیرغم عرضه اطلاعات وراثتی و وصیت‌نامه به شرکت اپل بازهم این شرکت از دادن اطلاعات به این افراد خودداری نموده است.


سیاست حفاظت از اسرار مشتریان در نوع خود بسیار خوب است ولی در این زمینه اپل بیش‌تر از حد معمول حساسیت به خرج داده است و به قول جاش گرنت این محصول در حال حاضر از یک سینی براق ارزش بیشتری نخواهد داشت.
کد مطلب: 29839
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام