۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹

مدیرعامل بلک‌بری با کاخ سفید ملاقات کرد

ایتنا - مدیرعامل بلک‌بری با کاخ سفید ملاقات کرد تا "باراک اوباما" را به ادامه استفاده از دستگاه‌های این شرکت متقاعد کند.
مدیرعامل بلک‌بری با کاخ سفید ملاقات کرد


"جان چِن"(John Chen) مدیرعامل شرکت بلک‌بری مذاکراتی را با کاخ سفید انجام داد تا "باراک اوباما"(Barack Obama) و دیگر مقامات بلندپایه آمریکا را متقاعد کند که به استفاده از دستگاه‌های بلک‌بری ادامه دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز، مدیرعامل بلک‌بری طی مصاحبه‌ خود با تلویزیون بلومبرگ توضیح داد: «من ملاقات‌های فراوانی را با کاربران سراسر جهان انجام دادم و در دیدار با کاخ سفید سعی کردم‌ خلاصه‌ای چشم‌اندازه حوزه فناوری را در اختیار آنها بگذارم.»

او در ادامه گفت: «این یک اتفاق بسیار خوب برای کاربران بود و آن‌ها تمایل فراوان داشتند نظرات خود را در این زمینه با من در میان بگذارند.»

چِن که از زمان انتصاب خود به عنوان مدیرعامل بلک‌بری در نوامبر گذشته با بیش از ۱۰۰ کاربر معمولی گفت‌وگو کرده و نظرات آنها را جویا شده است، از دادن توضیحات بیشتر در مورد صحبت‌های خود با کاخ سفید امتناع کرد.


او در جریان مصاحبه خود با مرکز خبری بلومبرگ به این بخش بسنده کرد که مذاکرات آنها در مورد فناوری‌هایی بوده است که بیشتر مورد توجه کاخ سفید قرار دارد و همچنین، پیرامون فناوری‌هایی که کاخ سفید ترجیح می‌دهد بلک‌بری روی آن تمرکز کند هم صحبت‌هایی شده است.

"جان چِن" ادعا می‌کند که این شرکت کانادایی در سرویس ارتباطی خود مشترکان فراوانی در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی دارد که از ابزار پست الکترونیکی بلک‌بری به صورت مستمر استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است که چِن هفته گذشته در کنگره جهانی تلفن همراه که در بارسلونای اسپانیا برگزار شده بود گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Q20 را در خانواده گوشی‌های کلاسیک معرفی کرد و توضیح داد که این محصول با داشتن صفحه‌کلید سخت‌افزاری، کاربران وفادار بلک‌بری را بار دیگر به سمت خود می‌کشاند.
 
کد مطلب: 29831
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام