۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲

تماس تصویری رایتل برقرار نشد

حل مشکل منوط به تصویب پیوست فرهنگی
ایتنا- تماس تصویری رایتل و حاشیه‌هایش، یکی از بحث‌برانگیزترین مسائل سال 92 بود که هنوز هم جنجال‌هایی برای ادامه فعالیتش وجود دارد.
تماس تصویری رایتل برقرار نشد


وزارت ارتباطات اعلام کرده بود مشکل قطع تماس تصویری رایتل با تمهیداتی از جمله تعیین گروه‌های مخاطب مشخص و کدهای تصویری حل شده اما دبیر شورای عالی فضای مجازی می‌گوید این کار منوط به تصویب پیوست فرهنگی رایتل در شوراست.



به گزارش ایتنا از فارس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده بود با هماهنگی با شورای عالی فضای مجازی مشکل تماس تصویری رایتل حل شده و قرار است این سرویس برای گروه‌های معین و با کدهای تصویری مشخص برقرار شود.

محمدحسن انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص این وعده، گفت: گروهی در رابطه با پیوست فرهنگی مشغول کار هستند که پیوست فرهنگی باید در کمیسیون محتوای شورای عالی فضای مجازی به تصویب برسد و صحبت‌های قبلی عنوان شده در خصوص حل شدن این موضوع درست نیست.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به این سؤال که آیا تدوین پیوست فرهنگی مختص رایتل است یا به تمام سرویس‌دهنده‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات تأمین داده خواهد شد، گفت: ‌قاعدتا پیوست فرهنگی باید به صورت کلی و برای تمام سرویس‌دهنده‌ها تدوین شود و این کار حتما باید انجام شود اما فعلا به صورت موردی برای رایتل به دلیل نیاز به صورت سریع‌تر و با اولویت بیشتر تدوین خواهد شد.

وی تصریح کرد: کلیات پیوست فرهنگی پس از تصویب توسط شورای عالی فضای مجازی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغ خواهد شد و رگولاتوری این الزامات را به اپراتور ابلاغ می‌‌کند.

انتظاری در خصوص پیش‌بینی زمانی برای تدوین پیوست فرهنگی و برقراری مجدد تماس تصویری رایتل اظهار امیدواری کرد که تا پیش از پایان سال تماس تصویری اپراتور سوم برقرار شود.
کد مطلب: 29823
نام شما
آدرس ايميل شما


مسعود عباسیان
feedback
United States
و هرگز حل نخواهد شد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام