۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۱

مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را با فناوری یادگیری ماشینی یکپارچه می‌‏کند

ایتنا- شرکت مایکروسافت قصد دارد آفیس ۳۶۵ خود را با فناوری‌های جدیدی مثل یادگیری ماشینی یکپارچه کند.
مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را با فناوری یادگیری ماشینی یکپارچه می‌‏کند



به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب ‏سایت zdnet، شرکت مایکروسافت قصد دارد راهکارهای تحت پردازش ابری آفیس ۳۶۵ را با فناوری‏‌هایی مثل اوسلو (Oslo) و آفیس گراف (Graph) یکپارچه کند.


آفیس گراف در واقع راهکاری برای یادگیری ماشینی است که محتوا‌ها، تعاملات کاربران و فعالیت‏‌های آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌‏دهد و زمینه را برای دسترسی کاربران به محتواهای مورد نیاز خود فراهم می‌‏کند.

این فناوری از لحاظ مفهومی به نوعی شکل تکامل‌یافته‌تر گراف‏‌های کسب و کار در شبکه اجتماعی یامر است.


شرکت مایکروسافت همچنین در حال طراحی چند اَپ ویژه است که استفاده از فناوری گراف را سهولت می‌‏بخشند. یکی از این اپ‏‌ها «اُسلو» نام دارد. اسلو در واقع برگرفته از طرح آفیس اسلوی مایکروسافت است.

این غول نرم‌‏افزاری در طراحی این نسخه از آفیس از فناوری‌‏های شرکت فست سرچ‌ اند ترنسفر (Fast Search & Transfer) استفاده می‌‏کند که در سال ۲۰۰۸ آن را به قیمت ۵. ۱ میلیارد دلار خرید.

اپلیکیشن اسلو می‌‏تواند محتوا‌ها را در نماهای مختلف نمایش دهد. مثلاً در یکی از این نما‌ها اطلاعات در قالب مجموعه‌‏ای از کارت‏‌ها به نمایش گذاشته می‌‏شود و در هر کدام از آن‌ها اطلاعاتی مثل اطلاعات مربوط به یک قرار ملاقات یا جلسات جاری به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، اسلو از نیمه دوم سال جاری میلادی در دسترس کاربران آفیس ۳۶۵ قرار خواهد گرفت. مایکروسافت قصد دارد نسخه‏‌های مختلفی از نماهای اسلو را برای سیستم‏‌های عامل ویندوز ۸، ویندوز فون، آی او اس و اندروید طراحی کند.
کد مطلب: 29783
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام