کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Galaxy S5 سامسونگ بالاخره معرفی شد + تصاویر

سايت خبری ايتنا , 6 اسفند 1392 ساعت 23:23

ایتنا - این گوشی هوشمند ضدآب ساخته شده است و علاوه بر این،‌ ضربان قلب و اثر انگشت را هم شناسایی می‌کند.




پس از یک سال انتظار و گمانه‌زنی‌های فراوان، سامسونگ در کنگره جهانی تلفن‌همراه(MWC ۲۰۱۴) سرانجام از بهترین گوشی هوشمند خود با نام Galaxy S۵ رونمایی کرد.


به گزارش ایتنا، این گوشی هوشمند مبتنی بر استاندارد IPV6 و به صورت ضدآب ساخته شده و نمایشگر آن نسبت به مدل قبلی بسیار ارتقا یافته است.

از قابلیت‌های جدیدی که سامسونگ برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است می‌توان به حسگر تشخیص ضربان قلب، اسکنر اثر انگشت و یک کلید سخت‌افزاری اصلی برای انجام قابلیت‌های یاد شده اشاره کرد.

در مقایسه با مدل قبلی این گوشی هوشمند نمایشگر بزرگتری دارد. نمایشگری که سامسونگ برای Galaxy S5 در نظر گرفته ۵.۱ اینچی از نوع Super AMOLED است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.


این گوشی هوشمند شامل پردازنده مرکزی Snapdragon ۸۰۰ با چهار هسته پردازنده مجزا می‌شود که در کنار رم ۲ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE با سرعت ۱۵۰ مگابایت در ثانیه فعالیت می‌کند.


دوربین دیجیتالی نصب شده در این گوشی هوشمند بسیار باکیفیت است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل در خود ذخیره کند.


برای آخرین مدل از سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S سامسونگ آخرین نسخه از رابط کاربری TouchWiz در نظر گرفته شده و سامسونگ روی آن نسخه ۴.۴.۲ سیستم‌عامل اندروید موسوم به KitKat را نصب کرده است.


گوشی هوشمند Galaxy S5 علاوه بر یک کلید سخت‌افزاری اصلی، سه کلید لمسی را هم در قسمت پایین نمایشگر شامل می‌شود که البته در آن‌ها کلید App Switcher جایگزین کلید Menu شده است.


این گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و مسی ساخته شده است که بر اساس اخبار اولیه گفته می‌شود فقط دو رنگ مشکی و سفید به دست کاربران آمریکایی می‌رسد.

شرکت سامسونگ در یک خبر تکمیلی توضیح داده است که فروش این محصول از ماه آپریل در کشور آمریکا آغاز می‌شود و همراه با فناوری آخرین مدل از پوشیدنی Gear در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز قیمت نهایی این محصول تایید نشده است. با این وجود گفته می‌شود که شرکت‌های مخابراتی آمریکایی Galaxy S5 را همراه با قرارداد دو ساله با قیمت ۲۰۰ دلار در اختیار کاربران می‌گذارند.
 


کد مطلب: 29706

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29706/galaxy-s5-سامسونگ-بالاخره-معرفی-تصاویر

ايتنا
  https://www.itna.ir