۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸

توسعه ابزارهای موبایلی سازمانی آسان می‌شود

ایتنا- SAP قصد دارد نسل جدید ابزارهای خود مخصوص Mobile Platform این شرکت را آسان‌تر از قبل تولید کنند.
توسعه ابزارهای موبایلی سازمانی آسان می‌شود


شرکت SAP همکاری‌هایی را با مرکز Xamarin آغاز کرده است تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری بتوانند نسل جدید ابزارهای خود مخصوص Mobile Platform این شرکت را آسان‌تر از قبل تولید کنند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب سایت pcworld، پلتفورم شرکت Xamarin به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری امکان می‌دهد با استفاده از ابزار #C ابزارهای اختصاصی خود را برای سیستم‌های عامل iOS، اندروید، mac و ویندوز تولید کنند و به طور میانگین تا ۷۵ درصد کدهای منبع ابزار نیز روی سیستم‌های عامل مختلف به‌اشتراک بگذارند.

شرکت Xamarin توضیح داد که این همکاری جدید با شرکت SAP با هدف آسان‌سازی فرآیند تولید ابزارهای موبایلی برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای سازمانی صورت گرفته است تا این مراکز بتوانند ضمن بهره‌گیری از راهکارهای موبایلی SAP، دیگر منابع اطلاعاتی را روی ابزارهای مخصوص پلتفورم‌های چندگانه مورد استفاده قرار دهند.

«مارک گایدوس» (Mark Gaydos) مدیر بازاریابی شرکت Xamarin گفت: «اطلاعات برای بسیاری از سازمان‌ها حکم یک جواهر باارزش را دارد. اگر شما قصد دارید ابزارهای قابل قبولی درست کنید، به نظر من باید از قدرت نفوذ این اطلاعات بهره ببرید.»

این دو شرکت برای آسان شدن فعالیت شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای سازمانی پلتفورم مشترک Xamarin و SAP Mobile Platform SDK را با نام Software Development Kit عرضه کردند.

شرکت Xamarin همچنین سیستمی را با عنوان Test Cloud ارایه کرده است که به مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار امکان می‌دهد ابزارهای خود را در آن مورد آزمایش قرار دهند و متوجه شوند که هر ابزار چگونه و با چه توانی کار می‌کند.

این سیستم داده‌های داخلی را بررسی می‌کند تا از درست کار کردن ابزار و سازگاری آن با سیستم‌های اطلاعاتی SAP اطمینان حاصل شود.
کد مطلب: 29704
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام