۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶

اوراکل شرکت بلوکِی را به سبد خرید خود افزود

ایتنا- اوراکل اقدام به خرید شرکت جدیدی کرده است که در حوزه گردآوری داده‌های مشتریان فعالیت می‌‏کند.
اوراکل شرکت بلوکِی را به سبد خرید خود افزود




اوراکل اقدام به خرید شرکت بلوکِی (BlueKai)، یکی از عرضه‏ کنندگان راهکارهای بازاریابی کرده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏ سایت pcworld، این شرکت داده‌های مربوط به مشتریان را گردآوری می‌‏کند و آن‌ها را از طریق پلت‏فرم ویژه ‏ای در اختیار بازاریاب‏‌ها قرار می‌‏دهد.

داده‌های این شرکت برای انجام کمپین‌های بازاریابی که بر روی وب و ابزارهای همراه و یا به صورت آفلاین انجام می‌‏شوند، قابل استفاده است. نرم ‏افزار این شرکت قادر است حجم کلانی از داده‌های مربوط به مشتریان را گردآوری کند و بازاریاب‏‌ها نیز می‌‏توانند در نرم‏ افزارهای بازاریابی مختلف از آن‌ها استفاده کنند.

خبر خرید این شرکت روز دوشنبه منتشر شده است، اما سایر اطلاعات و جزئیات آن هنوز فاش نشده است. اوراکل قصد دارد از فناوری این شرکت در کنار اپلیکیشن شرکت رسپونسیس (Responsys) استفاده کند.

رسپونسیس نیز از جمله شرکت‌های عرضه‏ کننده راهکارهای بازاریابی است که به مالکیت اوراکل درآمده است. این شرکت صاحب راهکارهایی برای برپایایی کمپین‌های بازاریابی «کسب و کار به مصرف‏ کننده» (B۲C) است.

اوراکل اعلام کرده است ترکیب این محصولات به شرکت‌های کاربر کمک خواهد کرد کمپین‌های بازاریابی چندکاناله ‏ای راه ‏اندازی کنند و از کانال‌های مختلفی مثل ایمیل، وب، شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای همراه، تبلیغات و غیره برای فعالیت‌های بازاریابی خود استفاده کنند.

اوراکل همچنین در بیانیه‌ای گفته است شرکت بلوکِی اطلاعات و پروفایل مشتریان را از طریق بیش از ۲۰۰ شرکت طرف ثالث گردآوری می‌‏کند.
کد مطلب: 29703
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام