۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲

بهترین اینترنت را از کدام شرکت‌ها بگیریم؟

ایتنا- لیست برترین ISPها (شرکتهای ارائه کننده خدمات اینترنت) از نظر سنجش سرعت در بهمن ماه سال جاری اعلام شد.
بهترین اینترنت را از کدام شرکت‌ها بگیریم؟




به گزارش ایتنا از ایسنا، در زمینه اینترنت ۱۲۸ کیلوبیت به ترتیب شرکت‌های شبکه گستر پیام آوران کویر، مخابرات سیستان و بلوچستان و سروش رسانه رتبه‌های اول تا سوم سرعت را به خود اختصاص داده و پس از آن‌ها شرکت‌های عصر انتقال داده‌ها، رسانه اصفهان نت و آسیاتک در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.


همچنین شرکت‌های مخابرات خراسان شمالی، دولت الکترونیکی کرمان، مخابرات قم و آریاناگستر اسپادانا از دیگر شرکت‌هایی هستند که در لیست شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت از آن‌ها نام برده شده است.

*** اینترنت ۲۵۶ کیلوبیت

اما در بخش اینترنت ۲۵۶ کیلوبیت مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) از شرکت‌های سروش رسانه، مخابرات آذربایجان شرقی و عصر انتقال داده‌ها به عنوان سه شرکتی یاد کرده که بیشترین سرعت را درا ختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

همچنین شرکت‌های مخابرات اصفهان و اردبیل رایانه دانش گلستان در رده‌های بعدی این جدول قرار دارند و پس از آن‌ها مخابرات خراسان رضوی و آریاناگستر اسپادانا قرار دارند.

*** اینترنت ۵۱۲ کیلوبیت

بنابر این گزارش، در حوزه اینترنت ۵۱۲ کیلوبیت به ترتیب نیز شرکت‌های مخابرات خراسان جنوبی، شبکه گستر پیام آوران کویر و عصر انتقال داده‌ها به ترتیب ISPهایی هستند که بالاترین میزان سرعت را در اختیار کاربران خود گذاشته‌اند.

همچنین شبکه گستر شهریار شرکت رسانه اصفهان نت، سروش رسانه، شهراد شبکیه و مخابرات سیستان و بلوچستان در رده های بعدی شرکت‌های پرسرعت این بخش قرار دارند.

*** اینترنت یک مگابیت

در حوزه اینترنت یک مگابیتی هم به ترتیب شرکت‌های شبکه گسترپیام آوران کویر، سروش رسانه شهراد شبکیه، مخابرات همدان و عصر انتقال داده‌ها در رده‌های اول تا پنجم قرار گرفته‌اند. شرکت‌های رایانه دانش گلستان، مخابرات سیستان و بلوچستان و مخابرات هم در رده‌های بعدی این جدول قرار دارند.

*** اینترنت دو مگابیت

مخابرات خراسان رضوی، شرکت داده پردازی سپهر آوا و شرکت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی نیز شرکت‌هایی هستند که بنا بر اعلام مرکز متما بالاترین سرعت اینترنت را در اختیار کاربران خود گذاشته‌اند. همچنین مخابرات خراسان، رایانه دانش گستر، مخابرات خراسان جنوبی، عصر انتقال داده‌ها، بزرگ نت آریا، داده پردازی رسپینا و رها نت زنجان شرکت‌های دیگری هستند که در رده‌های بعدی این جدول قرار دارند.
کد مطلب: 29675
نام شما
آدرس ايميل شما


مسعود عباسیان
feedback
سرعت اینترنت مخابرات اصفهان 1 مگ هست ولی کیفیت در حد افتضاح.
NONSEC
feedback
این درسته که سرعت اینترنت مهمه

ولی کیفیت اینترنت مهمتره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام