۰
plusresetminus
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۹

اوراکل در حال تولید راهکار جامعی در حوزه بازاریابی است

ایتنا- اوراکل قصد دارد با عرضه یک راهکار بازاریابی مستقل با شرکت‌هایی مثل سیلزفورس و مایکروسافت رقابت کند.
اوراکل در حال تولید راهکار جامعی در حوزه بازاریابی است


شرکت اوراکل پس از خرید چندین شرکت صاحب نرم‏ افزار بازاریابی حالا در حال طراحی یک راهکار جامع در این حوزه است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏ سایت computerworld، شرکت اوراکل پس از اینکه چند میلیارد دلاری را صرف خرید شرکت‌های عرضه‏ کننده نرم ‏افزارهای بازاریابی کرد، حالا در حال تولید یک راهکار جامع در این زمینه است.

این شرکت در سال گذشته شرکت‌های الوکوئا، کامپدیوم و رسپونسیس را که نرم ‏افزارهایی در حوزه اتوماسیون بازاریابی، بازاریابی محتوا و کمپین‌های بازاریابی تولید می‌‏کردند، خریداری کرد.

جان استتیک، معاون بخش محصولات الوکوئا گفته است تیم‌های محصولات این شرکت‏‌ها هم ‏اکنون در تلاشند چرخه‌های عرضه همه محصولات خود را بر حسب دوره‌های سه ماهه با هم هماهنگ کنند.

وی همچنین گفته است قرارداد خرید کامپدیوم قطعی شده است و نرم ‏افزار این شرکت نیز به خانواده راهکارهای بازاریابی تحت پردازش ابری اوراکل افزوده شده است.

اوراکل نیز در حال عرضه نسخه‌های به ‏روزشده ‏ای از ابزارهای شرکت الوکوئا است که از پشتیبانی زبانی قوی‏‌تر برخوردار هستند و تحلیل‏گرهای جدیدی به آن‌ها افزوده شده است که به بازاریاب‏‌ها کمک می‌‏کند درک بهتری از نحوه عملکرد کمپین بازاریابی خود داشته باشند.

استتیک گفته است شرکت اوراکل در تلاش است تا یکپارچه‏ سازی بین راهکارهای بازاریابی تحت پردازش ابری را با دیگر منابع داده یا نرم ‏افزارهای کسب و کار سهولت بخشد.

وی همچنین مدعی شده است ابزارهای بازاریابی اوراکل می‌‏تواند شرکت‌های کاربر را به جامع‏‌ترین بینش‏‌ها در خصوص مشتریان و ویژگی‏‌ها و رفتار آن‌ها مجهز کنند.
کد مطلب: 29633
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام