کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل بیانیه داد:

گوگل از خریداران خواست تا فرهنگ مصرف عینک گوگل را رعایت کنند

6 اسفند 1392 ساعت 11:54

ایتنا- شرکت گوگل در بیانیه‌ای با اشاره به تعدادی از مسایل مهم در مصرف عینک هوشمند این شرکت از خریداران درخواست کرد تا به حقوق دیگران احترام بگذارند.




شرکت گوگل در بیانیه‌ای با اشاره به تعدادی از مسایل مهم در مصرف عینک هوشمند این شرکت از خریداران درخواست کرد تا به حقوق دیگران احترام بگذارند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این شرکت بزرگ در راستای فرهنگ‌سازی برای استفاده از عینک هوشمند گوگل تصمیم گرفته است تا موارد بسیار ساده‌ای را به دارندگان این ابزار توصیه کند.
این بیانیه در راستای مشکلاتی که دارندگان این ابزار با آن روبرو شده‌اند صادر شده است.

مشکلات این عینک در دو بخش فرهنگی و حریم شخصی و رعایت قوانین و محدودیت‌های محیطی طبقه‌بندی شده‌اند.

در برخی از محیط‌ها استفاده از دوربین و تلفن همراه ممنوع است و گوگل از دارندگان عینک خود درخواست کرده است تا با احترام به این دست قوانین در محیط‌های مختلف از متصدیان حاضر در محیط بپرسند که آیا مجوز استفاده از عینک را در این مکان دارند یا خیر.


در مورد دوم نیز افرادی با کمک این عینک بدون مجوز داشتن از افراد دیگر فیلمبرداری کرده‌اند و گوگل پیشنهاد کرده است که دارندگان عینک گوگل تحت هر شرایطی از این عمل خودداری نمایند.

همچنین گوگل اعلام کرده است که در محیط‌های مرطوب و بسیار سرد استفاده از این عینک می‌تواند به آن آسیب برساند.

علاوه بر این استفاده از عینک هوشمند گوگل در مدت زمان طولانی موجب آسیب رسیدن به چشمان کاربر خواهد شد و به این دلیل نیز نباید در مصرف دایمی از این عینک مانند عینک‌های دیگر استفاده کنند.
 


کد مطلب: 29607

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29607/گوگل-خریداران-خواست-فرهنگ-مصرف-عینک-رعایت-کنند

ايتنا
  https://www.itna.ir