۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۳

ایدکو، همکار پلاتینیوم کسپرسکی شد

ایتنا - سینا بقایی: از سال ۲۰۱۴ میلادی، شرکت کسپرسکی تغییراتی در نحوه رده‌بندی نمایندگان خود ایجاد نموده و آنها را به چهار گروه ثبت شده، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم تقسیم کرده است.


ایدکو در جدیدترین رده‌بندی نمایندگان کسپرسکی، به عنوان همکار رده پلاتینیوم در عرضه محصولات شرکتی معرفی شد.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان(شرکت ایدکو)، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در خاورمیانه و شمال آفریقا، با کسب حداکثر امتیاز ممکن، به عنوان همکار رده پلاتینیوم در ایران انتخاب و معرفی شد.

بنابر این گزارش، سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو با اشاره به ایجاد تغییرات در گروه بندی نمایندگان رسمی فروش کسپرسکی گفت: از سال ۲۰۱۴ میلادی، شرکت کسپرسکی تغییراتی در نحوه رده‌بندی نمایندگان خود ایجاد نموده و آنها را به چهار گروه ثبت شده، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم تقسیم کرده است.

وی با اشاره به عملیاتی شدن این تقسیم‌بندی و سخت‌گیری‌های جدید شرکت کسپرسکی افزود: براساس این گروه بندی جدید، شرکت‌هایی که دارای بالاترین آمار فروش بوده و از تخصص فنی و فروش بالایی برخوردار باشند، در رده ارائه محصولات شرکتی، به عنوان نماینده پلاتینیوم معرفی می‌گردند.

بقایی با اشاره به تلاش‌های این شرکت در سال‌های گذشته و بالابودن نرخ رضایتمندی مشتریان گفت: ارائه مشاوره صحیح در انتخاب محصول به مشتریان، همکاری با تعداد بالایی متخصصین فنی با مدارک تخصصی کسپرسکی، حضور چندین کارشناس فروش با مدارک تخصصی کسپرسکی و همچنین کسب رتبه لازم در رضایتمندی مشتریان از خدمات دریافتی، از جمله پارامترهای مهم در این گروه بندی هستند که دیگر شرکت‌های ایرانی نیز در تلاش برای رسیدن به آنها می‌باشند.

مدیرعامل ایدکو با اشاره به یکی از شعارهای کلیدی شرکت مبنی بر "ایدکو، وفادار به تعهدات" تصریح کرد: همانگونه که همواره و در طی سال ها گفته ایم، ایدکو خود را متعهد به ارائه برترین راهکارها و خدمات به مشتریان می داند و کسب رده پلاتینیوم در بین نمایندگان ایرانی کسپرسکی نیز بیانگر همین تعهد به مشتریان است.
 
کد مطلب: 29580
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام