۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۷

ورود نخستین گوشی هوشمند مجهز به دو سیستم‌عامل مجزا

ایتنا- Geeksphone دارای دو سیستم عامل اندروید و فایرفاکس است و البته قیمت بالا، آماده عرضه به بازار است.
ورود نخستین گوشی هوشمند مجهز به دو سیستم‌عامل مجزا



گوشی هوشمند Geeksphone که به صورت همزمان دو سیستم‌عامل Android ۴.۲.۲ و Firefox OS ۱.۳ را در خود جا داده است، شامل پردازنده اینتل، نمایشگر ۴.۷ اینچی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی است.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام جزییات دقیق مربوط به قیمت و زمان ورود گوشی هوشمند Geeksphone با دو سیستم‌عامل مجزا منتشر شد.

این گوشی هوشمند که مبتنی بر پردازنده اینتل ساخته شده است، در تاریخ ۲۰ فوریه با قیمت ۲۸۹ یورو(۳۹۴ دلار) وارد بازار جهانی می‌شود.

شرکت سازنده این گوشی هوشمند توضیح داد که برای نخستین علاقمندان Geeksphone تخفیف قابل ملاحظه‌ای در نظر گرفته است و قصد دارد برای یک دوره زمانی محدود این محصول را با قیمت ۲۶۹ یورو(۳۶۷ دلار) به فروش برساند.

گوشی هوشمند Geeksphone به صورت همزمان دو سیستم‌عامل Android ۴.۲.۲ و Firefox OS ۱.۳ را از طریق ابزار Boot۲Gecko در خود جا داده است و آن‌ها را اجرا می‌کند.

این گوشی شامل پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی Atom اینتل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی با کیفیت qHD، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

کارشناسان می‌گویند که قیمت یاد شده برای این گوشی هوشمند دو سیستم‌عامله اندکی گران است. با این وجود بازار جهانی تصمیم می‌گیرد که این محصول تا چه اندازه ارزش دارد.
کد مطلب: 29497
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام