۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۸
در نمایشگاه CES 2014

صفحه کلید حرفه‌ای برای ابزارهای همراه

ایتنا- یکی از محصولات منحصر به فرد عرضه شده در CES ۲۰۱۴ صفحه کلید ویژه شرکت تروگریپ بود بود که با عرضه یک صفحه کلید کامل در حالتی غیر متعارف کاربری جدیدی را از کیبرد به نمایش در می‌آورد.
صفحه کلید حرفه‌ای برای ابزارهای همراه


یکی از محصولات منحصر به فرد عرضه شده در CES ۲۰۱۴ صفحه کلید ویژه شرکت تروگریپ بود بود که با عرضه یک صفحه کلید کامل در حالتی غیر متعارف کاربری جدیدی را از کیبرد به نمایش در می‌آورد.


بنا به گزارش ایتنا این صفحه کلید علاوه بر گوشی‌های موبایل با پی سیريال و سایر ابزارهای هوشمند نیز همخوانی داشته و کارایی بسیار مطلوبی را از خود به نمایش گذاشت.
نحوه اتصال این صفحه کلید Full QWERTY با دستگاه مقصد به کمک شبکه بی سیم بلوتوث بود و دکمه‌ها در دو سمت آن قرار داشتند تا بتوان با هر دو دست در حالی که صفحه کلید را در دست گرفته‌ایم با دکمه‌ها کار کنیم.

به این ترتیب امکان استفاده از این صفحه کلید در حال راه رفتن نیز ممکن بود ه و قوس بدنه آن نیز موجب می‌شد تا بتوان به راحتی این وسیله را در دست حفظ نمود.

این صفحه کلید از طریق درگاه میکرو USB نیز به دستگاه مقصد متصل شده و همچنین شارژ می‌شود که این امر امکان اتصال آن با کمک کابل ااکثریت دستگاه‌ها را فراهم خواهد نمود.
 
کد مطلب: 29102
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام