۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۰
در نمایشگاه CES 2014

سیستم کنترل از راه دور ویژه با کمک سبک‌ترین بلوتوث جهان

ایتنا- درنمایشگاه CES امسال یک پدیده بسیار نادر به نمایش گذاشته شد که شامل یک موشک کاغذی مجهز به سیستم بلوتوث بود که در هنگام پرواز می‌توانستید شرایط آن را از طریق این درگاه ارتباطی بی سیتم مشاهده نمایید.
سیستم کنترل از راه دور ویژه با کمک سبک‌ترین بلوتوث جهان



درنمایشگاه CES امسال پدیده‌ای بسیار نادر به نمایش گذاشته شد که شامل یک موشک کاغذی مجهز به سیستم بلوتوث بود که در هنگام پرواز می‌توانستید شرایط آن را از طریق این درگاه ارتباطی بی‌سیم مشاهده نمایید.



به گزارش ایتنا این موشک بسیار سبک از نسخه سوم بلوتوث بهره می‌برد و با نرم افزارهای ویژه بر روی تلفن‌های همراه هوشمند ارتباط برقرار نموده و می‌توان آن را به صورت راه دور کنترل کرد.

این ابزار استفاده ساده‌ای دارد: ابتدا یک موشک کاغذی بسازید و سپس رابط بلوتوث را به آن متصل کنید و نرم افزار روی گوشی خود را در گام بعد به بلوتوث این موشک متصل سازید. از اینجا به بعد به کمک باتری داخلی این ابزار می‌توانید به مدت ۱۰ دقیقه موشک خود را در وضعیت پرواز نگاه دارید و بعد از اتمام باتری نیز به سادگی می‌توانید آن را به کمک درگاه micro USB شارژ کنید که مدت ۱۵ دقیقه برای شارژ کامل آن نیاز خواهد بود.


در ادامه نیز می‌وانید به صورت راه دور با گوشی خود و امکانات جی سنسور آن حرکت موشک را کنترل نمایید.

این سیستم در حال حاضر تنها بر روی موشک‌های کاغذی قابل دسترسی خواهد بود ولی در آینده‌ای نزدیک می‌توان کنترل از راه دور وسایل نقلیه بزرگ را با کمک آن به دست گرفت و به نوعی می‌توان این سیستم را آینده سامانه‌های ناوبری دانست.
 
کد مطلب: 29089
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام