کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش واعظی از نیاز کشور به ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش اعتبارات

خبرگزاری فارس , 13 آذر 1392 ساعت 10:53

ایتنا- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه از نیاز کشور به ۱۳ هزار میلیار تومان اعتبار برای سرمایه گذاری در بخش اعتبارات خبر داد.




عبدالکریم هاشمی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافت و گزارشی از وضع زیرساخت‌های مخابراتی و پیشرفت این بخش ارائه کرد.


به گزارش ایتنا از فارس وی افزود: در این باره بحث‌های مرتبط با مشکلات مرتبط با تحریم‌ها و همچنین اعتبارات مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب مطرح شد و قرار شد تا مجلس در این باره همکاری بیشتری کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در این باره آقای واعظی به این نکته اشاره کردند که اگر بخش مخابرات و ارتباطات به عنوان یک اولویت اساسی در کشور مطرح شود پیشرفت این حوزه سریع‌تر خواهد بود.

هاشمی گفت: در این حوزه بر طبق گفته‌های آقای وزیر نیاز به ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است تا کشور بتواند به قدرت اول در منطقه در این باره تبدیل شود.

وی افزود: موضوع دیگری که در این جلسه تکمیل پروژ‌ه‌های آب و فاضلاب با استفاده از فروش اراضی غیرقابل استفاده بود که قرار شد این طرح مورد بررسی بیشتر در کمیسیون قرار گیرد.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۰۹۱۲۰۰۰۱۲۲#sthash.۵Nftj۱kY.dpuf


کد مطلب: 28650

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28650/گزارش-واعظی-نیاز-کشور-۱۳-هزار-میلیارد-تومان-سرمایه-گذاری-بخش-اعتبارات

ايتنا
  https://www.itna.ir