۰
plusresetminus
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵

اعلام برنامه های ویژه آموزشگاه مهندسی سایبرتک برای حضور در الکامپ 1392

ایتنا - رونمایی از جدیدترین سیستم آموزش مجازی در حوزه آموزش IT و شبکه به نحوی که در هر مکان و زمان امکان دسترسی به آخرین منابع آموزشی وجود داشته باشد نیز جزئی از برنامه‌های امسال سایبرتک می باشد.
اعلام برنامه های ویژه آموزشگاه مهندسی سایبرتک برای حضور در الکامپ 1392


نوزدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی(الکامپ) همچون سال‌های گذشته امسال نیز از ۱۴ تا ۱۷ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.


به گزارش ایتنا از جمله موسساتی که در دوره‌های اخیر الکامپ حضور موثر و پررنگی را تجربه نموده آموزشگاه مهندسی سایبرتک می‌باشد که امسال نیز با برنامه‌هایی ویژه در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

به همین مناسبت مدیرعامل آموزشگاه مهندسی سایبرتک در کنفرانسی خبری، برنامه های ویژه این موسسه جهت حضور در الکامپ امسال را تشریح کرد.

مهندس وکیلی با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها نشان از حضور پرشور اقشار مختلف در نمایشگاه امسال دارد اضافه کرد که سایبرتک امسال از نظر حجم برنامه‌های تدارک دیده شده جهت نمایشگاه با جهشی بی‌سابقه وارد الکامپ خواهد شد.

رونمایی از دوره‌های آموزشی تازه براساس آخرین سرفصل های موسسات معتبری از مایکروسافت، سیسکو، اچ پی و ... بخشی از برنامه های سایبرتک برای الکامپ امسال می باشد که به همین منظور سمینارهایی آموزشی رایگان معرفی این دوره ها در مدت زمان برپایی نمایشگاه در غرفه سایبرتک برگزار خواهد شد.

رونمایی از جدیدترین سیستم آموزش مجازی در حوزه آموزش IT و شبکه به نحوی که در هر مکان و زمان امکان دسترسی به آخرین منابع آموزشی وجود داشته باشد نیز جزئی از برنامه‌های امسال سایبرتک می باشد.

همچنین توزیع خبرنامه داخلی آذرماه سایبرتک با نام سایبرنامه ویژه نمایشگاه الکامپ در کنار چاپ ویژه نامه روزانه آن در حین زمان برگزاری نمایشگاه جهت اطلاع رسانی دقیق و سریع از آخرین اتفاقات و رویدادهای نمایشگاه نیز از برنامه های ویژه سایبرتک در زمینه اطلاع رسانی نمایشگاه می باشد.

در طول روزهای برگزاری نمایشگاه همه روزه راس ساعت ۱۴ نیز با حضور هنرمندان سینما و ورزشکاران محبوب در برنامه ای ویژه مراسم قرعه کشی سایبرتک برگزار خواهد شد و در پایان هدایای بسیار نفیسی مانند تبلت، گوشی تلفن همراه و بورس تحصیلی بین بازدید کنندگان غرفه سایبرتک توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است آموزشگاه مهندسی سایبرتک که در حوزه آموزش‌های تخصصی IT و مهندسی شبکه فعالیت می‌کند، طی سال‌های گذشته حضور بسیار چشمگیری در نمایشگاه الکامپ داشته و براساس آمار جزو پر بازدیدترین غرفه‌های الکامپ بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به www.cybertech.ir مراجعه فرمایند.

 
کد مطلب: 28588
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام