۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۲

ایدکو محصولات InfoWatch را در الکامپ رونمایی می‌کند

ایتنا - بقایی: برای عرضه محصولات این گروه در بازار ایران و منطقه به توافق رسیده‌ایم و برای نخستین بار این محصولات را در نمایشگاه امسال معرفی خواهیم کرد.
ایدکو محصولات InfoWatch را در الکامپ رونمایی می‌کند


شرکت ایدکو به عنوان توزیع کننده رسمی گروه InfoWatch در ایران و منطقه، محصولات آن را در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ معرفی خواهد کرد.


به گزارش ایتنا سینا بقایی مدیرعامل شرکت ایدکو با اعلام این خبر افزود: اخیرا با مدیران InfoWatch برای عرضه محصولات این گروه در بازار ایران و منطقه به توافق رسیده‌ایم و برای نخستین بار این محصولات را در نمایشگاه امسال معرفی خواهیم کرد.

وی در مورد این گروه توضیح داد: InfoWatch گروهی از شرکت‌های نوآور و پیشرو می‌باشد که به صورت تخصصی و متمرکز بر روی تولید و توسعه تکنولوژی‌ها و سرویس‌های نوین جهت محافظت از جریان اطلاعات و جلوگیری از انتشار غیرمجاز و نشت اطلاعات، محافظت از دارایی‌های معنوی، مدیریت خوشنامی، مدیریت اعتیار و تجربیات مشتریان و همچنین مدیریت ریسک و راهکارهای متناظر با آن می‌باشد.

این گروه شامل چهار شرکت است، یکی از این شرکت‌ها به نام خود گروه یعنی InfoWatch فعالیت می‌کند و به تولید نرم‌افزارهای DLP برای کنترل جریان اطلاعات و جلوگیری از نشت و انتشار غیرمجاز اطلاعات می‌باشد.

بقایی گفت: شرکت EguSecure دیگر عضو این گروه است که به تولید نرم‌افزار EndPoint Security می‌پردازد.
این نرم‌افزار ابزاری امنیتی برای شرکت‌هاست تا با راه حلی واحد برای مدیریت امنیت در نقاط انتهایی شبکه اقدام نمایند و دسترسی‌های غیرمجاز از داخل و خارج از شرکت را به اطلاعات محدود نماید.

توزیع کننده رسمی شرکت InfoWatch در ایران، شرکت Kribrum را دیگر عضو این گروه خواند و گفت: این شرکت به تولید نرم‌افزار دیده‌بان رسانه‌های اجتماعی و تحلیل مدیریت خوشنامی آنلاین می‌پردازد. سازمان‌ها با استفاده از این ابزار جالب می‌توانند آنچه در مورد آنها در رسانه‌های آنلاین گفته می‌شود را رصد کنند.

به گزارش ایتنا مدیرعامل شرکت ایدکو ادامه داد: شرکت چهارم عضو این گروه، Appercut نام دارد. این شرکت ارائه کننده ابزار تحلیل سورس کدهای نرم‌افزاری می باشد تا سازمان‌های استفاده کننده از این نرم‌افزارها مطمئن شوند تا توسعه دهنده گان محصولات نرم‌افزاری به صورت استاندارد نرم‌افزار تجاری را تولید کرده و حفره‌ای برای سواستفاده های احتمالی در آینده به عمد و یا سهوا ایجاد نکرده باشند. گروه InfoWatch ضمن فعالیت در اروپای غربی، آسیا و به ویژه خاورمیانه، بیش از ۵۰ درصد بازار روسیه و کشورهای CIS را در بخش امنیت اطلاعات سازمانی در اختیار دارد.

شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو) اعلام کرد که برنامه‌های فراوانی برای عرضه و توسعه کانال عرضه و توزیع محصولات اینفوواچ در بازار ایران و منطقه دارد و از تمامی علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با این محصولات و روش های همکاری دعوت به بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ سالن ۴۰ نمود.
 
کد مطلب: 28557
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام