کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی دست و پا شکسته برترین‌های اینترنتی

بهترین ADSL را از کدام شرکت‌ها بگیریم؟

خبرگزاری ايسنا , 18 آبان 1392 ساعت 12:29

ایتنا- خواندن این مقاله ممکن است در انتخاب ارائه دهنده بهتر سرویس اینترنتی شما را کمک کند.




رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارزیابی ماهانه اپراتورهای دارنده پروانه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) و معرفی ارایه‌دهنده برتر خدمات در این حوزه خبر داد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، علی‌اصغر عمیدیان با اعلام این خبر گفت: این ارزیابی براساس میزان کیفیت خدمات ارائه شده، میزان پایبندی و تعهد اپراتورها به قوانین و مقررات و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مفاد پروانه مربوطه، شکایت ثبت شده از سوی مشترکین، نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات از سوی اپراتور، نحوه تعامل با رگولاتوری، فراهم‌آوردن یا تکمیل سامانه‌های پشتیبانی، نظارتی و سنجش کیفیت از سوی اپراتور و ایجاد دسترسی لازم به این سامانه‌ها برای رگولاتوری در پایان شهریورماه انجام شده است.

وی درباره نتایج ارزیابی عنوان کرد: از بین ۱۲ شرکت دارنده پروانه در حوزه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) شرکت‌های آریا رسانه تدبیر، پیشگامان توسعه ارتباطات، پارسان لین ارتباطات و انتقال داده آسیاتک، به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رتبه شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت در ارزیابی شرکتهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL)، رتبه دهم را کسب کرده است.

عمیدیان با اشاره به اینکه از این پس ارزیابی اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت به صورت ماهانه انجام و اعلام می‌شود، اظهار کرد: میزان رضایت مشتریان از اپراتورها، از عوامل تاثیرگذار در تعیین نتیجه ارزیابی است، برهمین اساس امیدوارم مشترکین با ثبت نظر و پیشنهادهای خود در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و پاسخگویی دقیق به سوالات ارزیابان رگولاتوری درباره خدمات اینترنت پرسرعت، در این ارزیابی مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: ارزیابی مهرماه اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت انجام شده و پس از جمع‌بندی به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا این گزارش در حالی منتشر می شود که در آن اصلا مشخص نیست شرکتهایی که نامی از آنها برده نشده در چه وضعیتی قرار دارند. از سوی دیگر پیش از این سایت متما به طور ماهانه به معرفی شرکتهای برتر می‌پرداخت و در گزارش خود در تمامی سرعتها برترین‌ها را معرفی می کرد که نتایج این بررسی‌ها گویای آن بود که الزاما یک شرکت در ارائه تمام سرعتها بالاترین کیفیت را ندارد.

حال امید می‌رود حداقل حالا که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تصمیم به اعلام نتایج بررسیهای خود برروی شرکت‌ها گرفته نتایج را به شکل جامعی منتشر کند تا حداقل برای کاربران مشخص شود در شرایطی که هیچ حقی در برابر قطعی‌ها و اختلالات اینترنت ندارند و هیچگونه خسارتی به آنها پرداخت نمی شود حداقل از کدام شرکتها سرویس بگیرند که مشکل کمتری داشته باشد.


کد مطلب: 28313

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28313/بهترین-adsl-کدام-شرکت-ها-بگیریم

ايتنا
  https://www.itna.ir