۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۳

38 میلیون حساب كاربری قربانی هك ادوب

ایتنا- حمله سایبری كه روز سوم اكتبر علیه ادوب راه اندازی شد بیش از 38 میلیون حساب كاربری را تحت تاثیر قرار داده است.
38 میلیون حساب كاربری قربانی هك ادوب


حمله سایبری كه علیه ادوب راه اندازی شد بیش از ۳۸ میلیون حساب كاربری را تحت تاثیر قرار داده است. 


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، روز سوم اكتبر، شركت ادوب در بیانیه ای اظهار كرد كه قربانی یك حمله سایبری شده و شناسه ها و رمزهای عبور رمز شده كاربران افشاء شده است. 
در همان زمان، این شركت ادعا كرد كه هكرها توانسته اند به ركورد كارت های اعتباری رمز شده و اطلاعات ورود به سیستم حدود سه میلیون كاربر دسترسی یابند. 

اما تحقیقات جدید نشان می دهد كه حدود ۳۸ میلیون حساب كاربری فعال تحت تاثیر این حمله سایبری قرار گرفته است. 

سخنگوی شركت ادوب گفت: ما هشدارهایی را به واسطه پست الكترونیكی برای كاربران ارسال نموده ایم. هم چنین رمزهای عبور تمامی شناسه های كاربری ادوب مجددا تنظیم شده است.
با توجه به بیانات سخنگوی ادوب، این شركت نشانه هایی از فعالیت غیرمجاز بر روی حساب های كاربری تحت تاثیر قرار گرفته مشاهده نكرده است. 

مهاجمان به واسطه این حمله توانسته اند كه به حساب های كاربری نامعتبر یا غیرفعال ادوب دسترسی یابند حتی حساب هایی كه دارای رمزهای عبور رمز شده نامعتبر و حساب های كاربری تست بوده اند در دسترس مهاجمان قرار گرفته است. 

شركت ادوب پس از تایید حمله، تمامی رمزهای عبور حساب های كاربری تحت تاثیر قرار گرفته را دوباره تنظیم كرد و پست الكترونیكی را برای حساب های كاربری آسیب پذیر و دارندگان كارت اعتباری كه اطلاعات كارت آن ها افشاء شده است، ارسال نمود. 

شركت ادوب اطلاعات بیشتر در خصوص این نشت را در یك صفحه هشدار امنیتی قرار داده است و هم چنین گزینه ای را قرار داده كه توسط آن كاربران می توانند رمز عبور خود را تغییر دهند.
کد مطلب: 28198
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام