۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵
طی چهار سال انجام شد

سرمایه‏‌گذاری ۴۵۰۰ میلیارد تومانی مخابرات

ایتنا- سرمایه‌گذاری مخابرات در افزایش خطوط تلفن ثابت و همراه، و البته پورت اینترنت انجام شده است.
سرمایه‏‌گذاری ۴۵۰۰ میلیارد تومانی مخابرات



مدیرکل روابط‏ عمومی و امور بین‏ الملل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران طی چهار سال بعد از خصوصی‏ سازی، ۴۵۰۰ میلیارد تومان در بخش ارتباطات سیار سرمایه‏‌گذاری کرده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، داوود زارعیان اظهار کرد: بعد از خصوصی‏ سازی، شرکت مخابرات ایران برنامه کلان خود را در محورهای مشتری‏ مداری، احترام به کارکنان و توسعه مخابرات و زیرساخت‏ها اعلام و تلاش کردیم در هر سه محور پاسخگو باشد که ۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‏‌گذاری فقط در بخش توسعه زیرساخت‏ها نشان از تحقق این برنامه‏‌ها دارد.


وی در زمینه توسعه کمی مخابرات هم گفت: در حال حاضر حدود ۲۸ میلیون شماره تلفن ثابت، ۶۰ میلیون تلفن همراه و حدود ۲ میلیون پورت اینترنت پرسرعت توسط مخابرات به مشترکین واگذار شده است که این روند توسعه همچنان ادامه خواهد یافت.


زارعیان گفت: طی سال‏های بعد از خصوصی‏ سازی، شرکت مخابرات ایران ۱۰ هزار میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است و با توجه به سهم دولت از مخابرات پیش‏ بینی می‏شود درآمد دولت در سال‏های آتی بیشتر شود، همچنین در این مدت سهامداران مخابرات هم از سود سهام خود راضی بودند و امیدواریم که با کار بیشتر رضایت آنان جلب شود.


وی در خصوص توسعه ارتباطات روستایی گفت: شرکت مخابرات ایران همواره به مناطق محروم توجه ویژه‌‏ای داشته است و در حال حاضر ۵۵ هزار روستا از امکانات مخابراتی بهره‌‏مند هستند و طی سال‏های آتی نیز روند رشد و خدمت رسانی به روستاها ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: 28164
نام شما
آدرس ايميل شما