۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۶

گوگل برای کاربران موبایلی ابزار موسیقی عرضه می‌کند

ایتنا- نسخه اولیه این سرویس رایگان است اما در نسخه‌های بعد کاربران بر اساس حق اشتراک پرداخت شده می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.
گوگل برای کاربران موبایلی ابزار موسیقی عرضه می‌کند


منابع آگاه اعلام کردند که این سرویس بر مبنای حق اشتراک‌های پرداخت شده از سوی مشترکان فعالیت می‌کند و موزیک ویدئوهای مورد درخواست کاربران را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.


به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، شرکت گوگل در نظر دارد به منظور گسترش خدمات خود در حوزه دستگاه‌های الکترونیکی همراه، سرویس موسیقی آنلاین خود را گسترش دهد و در همین راستا یک سرویس موسیقی ویدیویی را مبتنی بر سایت YouTube در اختیار کاربران موبایلی خود بگذارد.

منابع آگاهی که نامشان فاش نشده است به نشریه موسیقی Billboard توضیح دادند که این سرویس بر مبنای حق اشتراک‌های پرداخت شده از سوی مشترکان فعالیت می‌کند و موزیک ویدیوهای مورد درخواست کاربران را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

نسخه اولیه این سرویس موسیقی که به صورت رایگان در اختیار کاربران گذاشته می‌شود نیز در حال تکمیل است تا کاربران در مرحله نخست بدون پرداخت هرگونه هزینه بتوانند با آن هماهنگ شوند.

از جمله قابلیت‌های اولیه که برای این سرویس در نظر گرفته شده است می‌توان به بخشی اشاره کرد که موسیقی‌های آنلاین را به صورت کش(Cashe) ارایه می‌دهد تا کاربر بتواند در حالت آفلاین نیز به آن‌ها گوش دهد. کاربران در این برنامه همچنین می‌توانند در صورت تمایل آگهی‌های تبلیغاتی را از فایل‌های ویدیویی حذف کنند.

به نظر می‌رسد که نسخه رایگان این ابزار به صورت نامحدود در اختیار کاربران قرار گیرد و کاربران بتوانند روی پلتفورم‌های مختلف موبایلی به آن دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که این خبرها را چندین نفری که با فرآیند تکمیل این سرویس در تماس بودند، منتشر کرده‌اند.

لازم به ذکر است که شرکت YouTube به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گوگل هیچ گونه پاسخی در این زمینه نداده است.
کد مطلب: 28144
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام