۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹

شکایت از اپل به دلیل نصب iOS 7 بدون اجازه کاربران

ایتنا - کلیه دستگاه های موبایلی شرکت اپل که روی آن‌ها سیستم‌های عامل iOS 5 و iOS 6 نصب شده است، به صورت خودکار و بدون دخالت کاربر سیستم‌عامل iOS 7 را دریافت کرده‌اند.
شکایت از اپل به دلیل نصب iOS 7 بدون اجازه کاربران


یک مرد کالیفرنیایی با ترتیب دادن شکایتی علیه اپل اعلام کرد که این شرکت فناوری بدون هرگونه اجازه روی دستگاه‌های مختلف اعضای خانواده او سیستم‌عامل iOS 7 را نصب کرده است.


به گزارش ایتنا، "مارک مناچر"( Mark Menacher) به عنوان شاکی پرونده، شکایت خود را تقدیم دادگاه عالی کالیفرنیا کرده و طی آن از "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل شرکت اپل شکایت کرده است.
او در پرونده خود توضیح داده است که شرکت اپل بدون اجازه روی دستگاه‌های آنها سیستم‌عامل iOS ۷ را نصب کرده است.

این طور که گفته می‌شود، کلیه دستگاه های موبایلی شرکت اپل که روی آنها سیستم‌های عامل iOS 5 و iOS 6 نصب شده است، به صورت خودکار و بدون دخالت کاربر سیستم‌عامل iOS 7 را دریافت کرده‌اند.

این اتفاق برای گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی اپل زمانی رخ داده است که کاربران دستگاه‌های یاد شده مبتنی بر سیستم‌های عامل iOS 5 و iOS 6 را به یک شبکه رایانه‌ای یا شبکه اینترنت بی‌سیم Wi-Fi متصل کرده‌اند و پس از آن سیستم‌عامل iOS 7 به صورت خودکار روی دستگاه آن‌ها نصب شده است.

مناچر گفته است که این پرونده را تا دادگاه‌های بالاتر در کشور آمریکا پیگیری می‌کند و تا به نتیجه نرسیدن آن دست‌بردار نخواهد بود.

لازم به ذکر است که شرکت اپل در خصوص این شکایت و اخبار منتشر شده در مورد آن هنوز هیچ عکس‌العملی نشان نداده است.
 
کد مطلب: 28042
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام