۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱

اپراتور سوم: اینترنت رایتل اصلا گران نیست/ از برخی ADSL‌ها هم ارزان‌تریم

ایتنا- سرویس جدید توسط رایتل ارائه خواهد شد که که کاربران بدون تجهیزات خاص و فقط با استفاده از سیم کارت و گوشی خود می‌توانند شبکه‌های تلویزیونی را دریافت کنند.
اپراتور سوم: اینترنت رایتل اصلا گران نیست/ از برخی ADSL‌ها هم ارزان‌تریم


مدیر بازاریابی اپراتور سوم تلفن همراه تاکید کرد: اینترنت رایتل در مقایسه با سایر اپراتور‌ها تعرفه‌ی کمتری دارد و حتی گاهی نرخ اینترنت سیم‌کارت‌های دیتای ما از برخی ADSL‌ها هم ارزان‌تر است. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمد فرجود  درباره بالا‌ بودن تعرفه‌های اینترنتی اپراتور سوم تلفن همراه اظهار کرد: نکته‌ی مهمی که باید درباره‌ی تعرفه‌ی رایتل توجه داشت آن است که نسبت به سایر اپراتور‌ها تعرفه‌ی ما اصلا گران نیست و به ویژه در خصوص برخی خدمات پایه، گاه حتی قیمت‌های ما پایین‌تر هم هست.

وی در عین حال گفت: به عنوان مثال در زمینه‌ی اینترنت ما در مقایسه با هر دو اپراتور فعال دیگر قیمت‌های پایین‌تری داریم و تعرفه‌ی سیم‌کارت‌های دیتای ما گاه حتی از برخی شرکت‌های ارائه‌کننده ADSL هم پایین‌تر است.

فرجود ادامه داد: در حال حاضر هر کیلوبایت اینترنت ما در مصرف آزاد نیم‌ ریال هزینه دارد و این مبلغ در ساعات مختلف شبانه‌روز ثابت است در صورتی که این تعرفه در اپراتور‌های دیگر گاه تا هشت ریال هم می‌رسد.

مدیر بازاریابی رایتل در ادامه با تاکید بر این‌که برای کاربرانی که استفاده بیشتری از اینترنت دارند، فعال‌سازی بسته‌های اینترنت تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها خواهد داشت، گفت: در آینده نزدیک رایتل سرویس جدیدی با نام "چرتکه" راه‌اندازی خواهد کرد که در قالب آن افراد می‌توانند میزان مصرف خود را به تفکیک اعلام کنند و به‌طور مثال بگویند ماهانه چند ایمیل چک می‌کنند و چند ساعت در اینترنت به جست‌وجو می‌پردازند تا براین اساس بسته‌ای متناسب با نیاز آنها معرفی شود.

فرجود هم‌چنین از سرویس‌های دیگری که قرار است توسط اپراتور سوم ارائه شوند یاد کرد و یکی از این موارد را سرویس تلویزیون همراه معرفی کرد. 

وی در توضیح بیشتر در این زمینه اظهار کرد: با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند بدون نیاز استفاده از هیچ‌گونه از تجهیزات خاص، تنها با استفاده از سیم‌کارت و گوشی تلفن همراه خود شبکه‌های تلویزیونی را دریافت کنند.

وی یادآور شد: اکنون مراحل فنی ارائه‌ی این سرویس به پایان رسیده و پس از اخذ مجوز‌های لازم، اپراتور سوم آماده‌ی ارائه‌ی این سرویس خواهد بود.

مدیر بازاریابی رایتل در ادامه از ارائه‌ی نسل جدید مودم‌های رایتل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با استفاده از این مودم‌ها که رای فای نام گرفته ۱۰ کاربر می‌توانند به‌طور همزمان از اینترنت ۳G به صورت بی سیم استفاده کنند.
کد مطلب: 27951
نام شما
آدرس ايميل شما


Mori
feedback
این رایتل هم خودشو مسخره کرده!سرویس چرتکه!
میگه نظر سنجی میزاریم روزی چند بار ایمیلتو چک میکنی بعد ما میایم بسته میزاریم!!!
تو خارج طرف پشت سیم کارتش یه 10 مگ 4جی وصله همه جا هم انتن میده هر وقت دلش میخواد دانلود میکنه و .... بعد ما هم اینجا...........................................................................!
king
feedback
رایتل بیشترین سرعتش یک مگابیت هست که هرگیگ آن 16000 هزارتومان هست،الان من توی خونه اینترنت دارم که سرعتش بین 2مگابیت تا 4 مگابیت متغییر هست و بیشتر اوقات سرعت دانلودم 350کیلوبایت در ثانیه است و من هرگیگابایت حجم رو 4000هزارتومان میخرم و اگه بالای ده گیگ بخرم گیگ های بعدی 2000هزارتومان حساب میشه و + اینکه شب ها از ساعت 2 تا 8 صبح دانلود رایگان هست.یعنی 4تا 8 برابر از رایتل ارزون هست.خودتون مقایسه کنید
امیر
feedback
ظاهرا این مدیر محترم کمی بی خبر تشریف دارن
اگه با همراه اول و ایراسنل بسته یک ماهه 10 تومنی بخری، خیلی ارزونتر از بسته های رایتل در میاد
این سرویس چرتکه!!!هم که میگن از همون روزای اول رو سایت رایتل بوده
قسمت مدیریت حساب>محاسبه حجم مورد نیار
http://rightel.ir/polling/create
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام